Project T-5R Daily driver

Gestart door Eugene, 11-12-2007 17:23:37

Vorige topic - Volgende topic

Eugene

If it's not blown, it sucks...

Eugene

Citaat van: )()()sT op 10-02-2008 21:56:08
Nu maar weer eens uitkijiken voor die 2.0 op gas met verdamper hè  :evil:

;D

Wel minimaal 400.000km ervaring  8)

Eugene

T-5R --> T-5

Citaat van: @®- op 31-08-2007 23:53:27
Gefeliciteerd Eugene

Jammer van de rode, maar als je nog eens heimwee hebt mag je altijd even komen kijken  ;D (ook al is die niet zo snel, als die van jouw was)

Quote na aanschaf van de SilverSand.

In de zoektoch naar een nieuwe "Turbo Daily" is het dus een bordeelrode geworden ;D

De Ikea hut van Armin om precies te zijn.

De auto is op een paar kleine dingen na al naar mijn zin, dus een écht project zal het niet gaan worden (Meer iets voor het Weblog dus) ;)

Emiel

Citaat van: Eugene op 17-02-2008 16:09:16
Meer iets voor het Weblog dus

:eusa_dance:

Succes ermee, Eugien de 850 opkopert!

Sbv

elianmars

Gefeliciteerd ermee (al wist ik 't stiekem al een tijdje  ;D)!!

)()()sT

Hihi ja  :eusa_shhh:
Erna zijn Armin, Denise en Essie nog even met Nynke en mij wezen eten en hebben we ze erna op die grote geel-blauwe trein gezet. Was gezellig b.t.w.

Mooie auto, lijkt heel veel op Vleegtuug  8)

)()()sT

Nu klopt het beeld tenminste ook weer:

8)

Eugene

Volvo Felipe

Netjes ,

en wat zullen de eerst wijzigingen zijn?

Eugene

Het verhaal van de dag (gedeeltelijk dubbel):

Uiteraard optijd uit de veren en in spanning wachten tot de T-5 er aan kwam. Eerst stopte er een zwarte T-5R...... look a like voor de deur. Dan kan er maar een zijn, juist die krullebol ook wel bekend onder de naam Joost. Niet veel later was Armin er, samen met vrouw en dochter. Eerst maar eens een kopje koffie gedronken en toen de auto gaan bekijken.

Die Armin is gek! Niet alleen komt hij me de auto brengen, maar ook nog eens met een halve kofferbak vol reserve onderdelen en een hagelnieuwe Pioneer cd/mp3 speler :o JE zou bijna denkn: "Die wil de wagen wel erg graag kwijt, volgens mij is er iets mee" ;D

Uiteraard de auto onderworpen aan een grondige inspectie en moet zeggen dat ie technisch echt tip top in orde is. Enige minpuntje is dat er een klein blauw pluimpje uit de uiltaat kwam, maargoed... daar kan die oud mee worden en een turbo wissel is ook niet het einde van de wereld  :eusa_whistle:

Het interieur is echt in super staat, zou je zeker geen 300k / 13 jaar geven! Exterieur heeft een paar plekjes (Motorkap, achterbumper en 2 deuren), maar heb nog wat plaatwerk in die kleur liggen toevallig.  :eusa_shifty:

Na de inspectie ben ik samen met Armin een rondje gaan rijden terwijl Joost z'n vrouw "bezig hield"  :eusa_think:

Testrit ging naar behoren en de auto was in mijn ogen goedgekerud, waarna ik ze het slechte nieuws heb  mede gedeeld:  Helaas moeten jullie met de trein naar huis  :evil:

Daarna nog een rondje in de SS, maar er waren toch iets teveel zondagsrijders om er echt een leuke rit van te maken  :eusa_doh:

Tot slot het papierwerk in orde gemaakt en toen was het tijd voor afscheid, waarbij nog even snel een foto werd gemaakt. Joost heeft toen als taxi gefungeerd naar het NS station.

Ben erg blij met de auto en zoals Marcel al zegt is de auto echt in goede handen, al zal die dus redelijk standaard blijven in tegenstelling tot de SS.

Eugene

Citaat van: Volvo Felipe op 17-02-2008 22:56:33
Netjes ,

Eigenlijk niks ::)

Er komt 4300k xenon in ipv de huidige 8000k.
De slash in de grill nieuw bestellen met blauw logo.
Titans eronder.
302mm remmen
Audio ombouwen vanuit de SS
Parkassist sensors bordeelrood spuiten
Op den duur een R voorbumper

Valt mee toch...?  :eusa_shifty:

thuur

Citaat van: Eugene op 17-02-2008 23:13:40
Citaat van: Volvo Felipe op 17-02-2008 22:56:33
Netjes ,

Eigenlijk niks ::)

Er komt 4300k xenon in ipv de huidige 8000k.
De slash in de grill nieuw bestellen met blauw logo.
Titans eronder.
302mm remmen
Audio ombouwen vanuit de SS
Parkassist sensors bordeelrood spuiten
Op den duur een R voorbumper

Valt mee toch...?  :eusa_shifty:

Voor een lijstje nu je de auto net een halve dag hebt wel ja ;D

Veel plezier ermee!

Gr ;)

Ludo

het is een mooi exemplaar Eugene.
veel plezier R Tr mee.  :D

BartusKN

veel sleutel en rij plezier ziet er strak uit. :)