Project T-5R Daily driver

Gestart door Eugene, 11-12-2007 17:23:37

Vorige topic - Volgende topic

Scooby Doo

Daarom dus dat Jori nooit antwoord stuurde op m'n PB's  :eusa_shifty:

Veel plezier ermee!  8)
Puppy Power!!!

Lindert Bogers

Das gaaf hej, succes met de wagen

OMD

Citaat van: Scooby Doo op 11-12-2007 19:38:16
Daarom dus dat Jori nooit antwoord stuurde op m'n PB's  :eusa_shifty:

Veel plezier ermee!  8)

Haha, er waren gewoon TE veel berichten om allemaal te beantwoorden dus bij deze, aan iedereen:

excuus voor het niet reageren.

Toch wel apart om je auto zo te zien. Heel veel plezier en succes met de auto Eugene, ik ben blij dat die in de handen van een echte liefhebber is gevallen die de auto weer naar de staat kan brengen waar die voor gebouwd is.

Ik ga hem zeker missen...

Mooi mapje trouwens  ;D

Volvo Felipe

Eugene,

Mooi wagen zeg, en welke velgen ga je eronder zetten?

Ben benieuwd naar het eindresultaat

Enno

Weer een leuk project....

Ik ben benieuwd wat je hier van gaat maken....in ieder geval wel makkelijk 2 gelijksoortige wagens ;)....

Veel plezier er mee....

mehn

Citaat van: Volvo Felipe op 11-12-2007 20:10:41

1x raden...

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

ExhaLe

Eugene, gefeliciteerd met de nieuwe aankoop. Dit is weer heel wat anders dan een rwd redblock volvo.
Wel een hele leuke wagen trouwens vooral als daily ride. Ik ben benieuwd wat er met deze allemaal gaat gebeuren. Veel plezier ermee iig.

haRtV70R

Citaat van: mehn op 11-12-2007 20:18:33
Citaat van: Volvo Felipe op 11-12-2007 20:10:41

1x raden...

Je gaat die mooie imi's er toch niet van onder gooien?  :o
[move][/move]

Ludo

Citaat van: Eugene op 11-12-2007 17:23:37
Zoals al wel bekend was, beviel het RWD rijden mij toch niet zo.
tja, dat is het echte werk hé.  ;D

proficiat met de aanwinst Eugene!.

Volvo Felipe

inderdaad, ik vind een 850 leuke en mooier dan een 740

:eusa_drool: :eusa_drool:

Eugene

Allereerst thnx allemaal.

Ik heb geen sponsor, maar heb het geluk voor de rest weinig tot geen onkosten te hebben... Wanneer ik eenmaal op mezelf woon moet ik mijn wagenpark compleet hebben aangezien er dan toch geen geld meer voor is ;D

Onder de T-5R komen 99% zeker de Titans. En voor de rest blijft de auto uiterlijk zo goed als origineel, op wat kleine dingen na. Handgrepen bijvoorbeeld en een xenon setje.

De auto heeft rechts schade, maar dit valt opzich wel mee. Grootste deel is uitdeuken zonder spuiten. In het ergste geval moeten beide deuren opnieuw gespoten. Voor de rest zijn er wat kleine dingen zoals deurvanger, stoelverwarming, kofferbakmat, remmen, enz.. wat vernieuwd moet worden of niet werkt. Gelukkig heb ik het meeste wel "op voorraad" ;)

Voor wat betreft de tuning betreft hoeft er weinig te gebeuren. Auto is al voorzien van een veerpootbrug, KW's, 18T turbo, 3"DP, dubbele Simons uitlaat en dumpvalve.

Ik ga er eerst een tijdje in rijden om te kijken om een goed idee te krijgen van de staat van de auto en wanneer alles in orde is komt er hoogstwaarschijnlijk LPi in. Ook een dubbeldin met navigatie is de bedoeling. Audio is ook een kwestie van afwachten wat ik daarmee ga doen, maar het blijft wel bij originele speakers vervangen dus geen 6x9 gaten maken in de hoedenplank...

Vwb de velgen... stuur maar een PB ;)

If it's not blown, it sucks...

haRtV70R

[move][/move]

Volvo Felipe

Mooi zo, de originele Titans er terug onder  

:eusa_clap: :eusa_clap:

Veel succes met het uitdeuken van beide deuren

Greetz

reneetje

Hoe zit (zat ::) ) dat dan met de tikkende motor? :-\ :azn:
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

haRtV70R

Ik volg het ff niet... Je heb nu een platte rode 850, een Silversand, een 740, en nu deze nog??  Moet genoeg zijn!  ;D ;D

Leuk man, succes er mee iig!  :)
[move][/move]