help mij met mijn foutmeldingen

Gestart door Wonderer, 11-12-2007 16:15:41

Vorige topic - Volgende topic

Wonderer

geachte mede roffelaars  ;D ik ben al een tijdje in het bezit van een 850 t5 estate met de nodige problemen achter de rug :-\

wel nu na een tijdje probleemloos gereden te hebben heb ik het volgende probleem mij kachel ventilator doet het niet meer en lampjes van de ac en rec doen lekker flikkeren, ikl heb daar inmiddels erg veel over mogen lezen en had besloten om als eerste mij foutmeldingen uit te lezen alleen weet ik niet waar ze voor staan wie kan mij helpen?

de codes zijn:
1 3 5
4 1 1
4 1 7

alvast mijn dank mvg robert

Domaso

FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Wonderer

daar kan je idd een hoop vinden alleen de codes voor de B1 climate control kan ik nog niet terug vinden enig idee waar deze staan? wel een goeie site thanks :D

mehn

Ik neem aan dat die codes allemaal uit B1 komen?

Dan:

1-3-5: No signal from engine coolant temperature sensor
4-1-1: Blower fan seized or drawing excessive current
4-1-7: Passenger's side interior temperature inlet fan seized

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Wonderer

da klopt ty nu nog ff vertalen hahaha :D

mehn

Nou vooruit dan:

1-3-5: Geen signaal van de koelwatertemperatuursensor
4-1-1: Ventilator is geblokkeerd of trekt veel stroom
4-1-7: Temperatuursensorventilator passagierskant is geblokkeerd

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Wonderer

vond wat miss oud maar hier kan je de haynes dowloaden in zijn geheel duurt een minuutje na het laden van de site dan zie je onder de advertentie een download link verschijnen dus ff geduld en dan heb je ook wat

8< KNIP

staan ook alle foutcodes ed in bedankt voor de moeite mensen ik ga is ff kijken wat ik eraan kan doen.

mvg robert

Mods edit: URL verwijderd

Wonderer

hahaha bedankt :D miss ook een id hoe ik de problemen kan oplossen?

animalT5R

Citaat van: Wonderer op 11-12-2007 16:44:16
vond wat miss oud maar hier kan je de haynes dowloaden in zijn geheel duurt een minuutje na het laden van de site dan zie je onder de advertentie een download link verschijnen dus ff geduld en dan heb je ook wat

8< KNIP

staan ook alle foutcodes ed in bedankt voor de moeite mensen ik ga is ff kijken wat ik eraan kan doen.

mvg robert
Citaat van: Wonderer op 11-12-2007 16:45:06
hahaha bedankt :D miss ook een id hoe ik de problemen kan oplossen?
Bedank je je eigen nou en vraag je aan je eigen hoe je dit op moet lossen  ???
vast geziilig in je hoofd  ;D
Anyway:
Als je Haynes heb gedownload,zoals je in je vorige post zegt,dan staat daar vast wel in hoe je die storingen kan verhelpen .

Mods edit: URL uit quote verwijderd
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Wonderer

hahaha was door elkaar aan het typpen lol :D soms beetje warboel bedankte de forum leden die antwoord gaven op mijn vragen en vond ook toen nog de link naar de haynes dus naja bij deze

forum leden bedankt en de haynes kan je ook nog downloaden voor degene die hem nog niet hadden.

en owja ps niet geheel onbelangrijk. ventilator eruit gehad en de rest van de bende ff schoongemaakt was een grote bende met stof en noem maar op nog net geen complete vogels.. weer ingebouwd en loopt als een zonnetje dus dit forum mag dicht ty ppl :D