verzend kosten van zweden naar NL

Gestart door wepster, 18-03-2009 19:25:38

Vorige topic - Volgende topic

wepster

is er een forumer die me kan vertellen of me een link kan geven waar ik moet zoeken om de prijs te weten tge komen van de verzendkosten van een pakketje van 18 kilo vanuit zweden naar nederland
??? ??? ???

alvast bedankt voor de moeite ;D

mevita

Hier http://www.posten.se/skickaguiden/main_do.jsp kun je eens kijken is wel in het zweeds het kost je daar ong 416 kronen = +- 63euro maar het ligt er nog aan hoe groot je pakket is,

gr mevita

viking_in_shorts

Als je geen haast heb kan je 't hierheen laten sturen. Dat kan tzt vast wel naar NL komen.

pwassink

Citaat van: viking_in_shorts op 18-03-2009 19:59:39
Als je geen haast heb kan je 't hierheen laten sturen. Dat kan tzt vast wel naar NL komen.

best gewaagde uitspraak tim ..  :eusa_think:

Laat ik nu ergens het gerucht gehoord hebben dat er een hollander met een limbabwaans accent een enorm bod
heeft gedaan op een gedresseerde eland,  kreeg dit plaatje van de huidige eigenaar ..

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

viking_in_shorts

Dat past toch nooit in 18 kilo ?

Domaso

Citaat van: pwassink op 18-03-2009 21:47:34
Citaat van: viking_in_shorts op 18-03-2009 19:59:39

best gewaagde uitspraak tim ..  :eusa_think:

Laat ik nu ergens het gerucht gehoord hebben dat er een hollander met een limbabwaans accent een enorm bod
heeft gedaan op een gedresseerde eland,  kreeg dit plaatje van de huidige eigenaar ..

http://www.lumbermenonline.com/news/moose.jpg

Zit waarschijnlijk iets korter bij 800 kg dan de door Wibo genoemde 18 kg.  :eusa_whistle:
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

KUKO (Rob)

Vriesdrogen en ff uitbenen past ie best hoor!!!!!! :eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Domaso

FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Diederick

Citaat van: wepster op 18-03-2009 19:25:38
is er een forumer die me kan vertellen of me een link kan geven waar ik moet zoeken om de prijs te weten tge komen van de verzendkosten van een pakketje van 18 kilo vanuit zweden naar nederland
??? ??? ???

Ik was 43 euro kwijt voor mijn JT systeem en volgens mij woog dat 20 kilo

diederick

wepster

Citaat van: Diederick op 19-03-2009 11:06:32
Citaat van: wepster op 18-03-2009 19:25:38
??? ??? ???

Ik was 43 euro kwijt voor mijn JT systeem en volgens mij woog dat 20 kilo

diederick

dat is goeie info diedrick thanks

dan ben ik weer geholpen en mag er een slotje op dit topic mods ;D