Gijs850; bedankt!

Gestart door StefanCJ, 12-12-2007 16:14:42

Vorige topic - Volgende topic

StefanCJ

Beste Gijs850,

Bedankt voor het zo snel kunnen overnemen van je 850! Ik heb een zeer comfortabele terugreis genoten. De radio doet het, wat op zich wel jammer is, want met muziek aan hoor je die heerlijke roffel nauwelijks.

Best forummers,

Gijs heeft (happy me) toch zijn 850 verkocht. Ik ben de nieuwe gelukkige eigenaar. De auto is voor zover ik verstand heb van auto`s in zeer goede staat en gaat mij vast veel fijne en veilige km`s bezorgen.

Morgen ga ik naar Keulen voor een concert van Springsteen. Dubbelop plezier, The Boss en de roffel!

Mzzl StefanCJ

RRRRR_Ramon

Nou gefeliciteerd met je 850!  ;D

De 850 bij Marans die je eerst op het oog had staat er nog. Die van Gijs is best wel een mooie auto inderdaad. Onder mijn V70 zitten nu de Persusvelgen die hij er eerst onder had. Ik meen dat er nu antraciet kleurige columba's onder zitten.

Als het tenminste diezelfde Gijs, uit de kop van Noord-Holland is die een dark olive pearl 850 sedan had, is waar ik dus een keer geweest ben voor de velgen.  ;)

Wat rijdt Gijs tegenwoordig dan?

En oh ja.........
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

why-not

Citeerjajaja het is toch zo! hij blijft. er wordt niet verkocht. Ten eerste niet de prijs gekregen die ik wilde (toch stiekem te veel gevraagd, was dat expres?) en elke keer als ik er langs liep dacht ik: ik ben gek ook eigenlijk. Wat is het een mooi ding!  Dus. vergeef me mijn dwaling en ik laat me niet meer in verzoeking leiden want van u is het koninkrijk etcetc.

dus mag ik weer er weer bij? zijn jullie nog boos?

Gijs850

mis ik iets  ??? :eusa_think: :eusa_snooty:

animalT5R

Ja ben ook even het spoor bijster[of heb ik het spoor nooit kunnen vinden  ??? ;D]
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Emiel

Citaat van: animalT5R op 12-12-2007 18:16:59
Ja ben ook even het spoor bijster[of heb ik het spoor nooit kunnen vinden  ??? ;D]

PB Joris even...

StefanCJ

@ RRRRR_Ramon -> Het is idd de Gijs uit Noord Holland, nu echter zonder 850.

@ why-not -> Je hebt niet echt iets gemist, nu ben je weer up-to-date. Gijs heeft inmiddels de contacten gelegd voor een BMW-touring.

De 850 even stofgezogen (gestofzuigd?) en een klein beetje gepoetst. Morgen gelukkig naar Keulen met de 850 i.p.v. in een 440 of een Almera! :eusa_naughty:

850 Ra$ing

Heeft hij hem toch weggedaan  :eusa_naughty:
Maar gelukkig blijft ie onder ons, veel plezier ermee!!!

FGG

Vaag typ, die Gijs. ???

Maar ja, wel binnen de gelederen gebleven, die 850 van 'm.

Welkom op 't Forum, Stefan.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

StefanCJ

Chris

Welkom Stefan en roffel ze!!

Groeten,
Chris

Dennis850

Hey, dit lees ik nu pas  ;D ;D ;D

welkom welkom

Steef succes met de 850. Olive en Columbo's klinkt goed maareh
                             FOTO!!!

want ik ken de auto van Gijs niet. 

The Saint

Citaat van: StefanCJ op 12-12-2007 16:14:42Gijs heeft (happy me) toch zijn 850 verkocht. Ik ben de nieuwe gelukkige eigenaar.

Morgen ga ik naar Keulen voor een concert van Springsteen. Dubbelop plezier, The Boss en de roffel!

You got it all going Stefan  8)

Veel geluk met de 850, en doe Bruce even de groeten van mij.

The Saint, die in het Gelredome al bij The Magic tour is geweest, en alweer (veld)kaarten heeft voor de Arena  :D
No shirt no shoes, no pinball

StefanCJ

Groeten terug van The Boss! Concert was geweldig, echt steengoed gewoon.

Mzzl StefanCJ (die ook heeft genoten in het Gelredome en ook naar de Arena gaat). :eusa_boohoo:

The Saint

Citaat van: StefanCJ op 15-12-2007 10:30:13
Groeten terug van The Boss! Concert was geweldig, echt steengoed gewoon.

Mzzl StefanCJ (die ook heeft genoten in het Gelredome en ook naar de Arena gaat). :eusa_boohoo:

sjips, het kan dus nOg beter!!  8)

No shirt no shoes, no pinball

StefanCJ

Nu dan,

Ik heb onlangs een Bigfront met CD-speler gekocht, cassettebandjes zijn een jaar of 10 geleden al uit huis verdwenen, maar deze speelde geen gebrande CD`s af. Op het forum stond de tip om de laser te cleanen met alcohol. Zo gezegd, zo gedaan, hij speelt weer gebrande CD`s! TOP! Ik heb een tijdje geleden toegezegd foto`s neer te zetten; dus bij deze. Hij is de laatste weken niet gewassen, dus dat is voor de volgende keer!

Mzzl StefanCJ

PS. foto`s zijn niet van al te goede kwaliteit. Excuses.