WielSpin

Gestart door Spin!, 13-12-2007 21:39:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

V70R^2

Ik koop ze allebei wel voor 3000!

Zonder gekheid, ik zag het voorbijkomen maar iets ontbrak om het te halen ;D

Super leuke koop, benieuwd wat en hoe dit zich uitpakt en of ze beide krijgen wat ze verdienen of gesloopt worden :D **reserveerd de R bumper ;D

UserID6342

Citaat van: arjen850 op 09-02-2016 22:09:02
Citaat van: Sbv op 09-02-2016 22:05:00
niets mis met een T-5R demonteren hoor  :eusa_whistle:

Bij een zwarte zou zelfs ik twijfelen, is volgens mij de meest zeldzame kleur op dit moment.
Voor mij persoonlijk zijn het BS-en met turbomotor en verder niets.  Totaal geen enkele emotionele waarde / hechtenis mee. Dus uit elkaar die dingen zoals ook al gezegd via app :evil: ;D ;D.  Mooie slopers gekocht Rutger ! ;D ;D

maruska

idd ! BS' en uit elkaar, is je CY ook weer meer waard ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Spin!

Citaat van: Dirk342 op 10-02-2016 07:14:53
Citaat van: arjen850 op 09-02-2016 22:09:02
Citaat van: Sbv op 09-02-2016 22:05:00
niets mis met een T-5R demonteren hoor  :eusa_whistle:

Bij een zwarte zou zelfs ik twijfelen, is volgens mij de meest zeldzame kleur op dit moment.
Voor mij persoonlijk zijn het BS-en met turbomotor en verder niets.  Totaal geen enkele emotionele waarde / hechtenis mee. Dus uit elkaar die dingen zoals ook al gezegd via app :evil: ;D ;D.  Mooie slopers gekocht Rutger ! ;D ;D

Waar de 1 het mooi weet te romantiseren...Daar komt Dirk met een sloophamer en zaag ;D Zit toch ook geen romantiek in die jongen he  :P
Ik zie je straks! Heb spul al klaar staan ;)

www.vm-parts.nl

UserID6342

Whoehahahaha, top man !  Namens Arjen alvast bedankt !  :eusa_clap: :eusa_clap:

Spin!

#1460
Citaat van: arjen850 op 09-02-2016 22:09:02
Citaat van: Sbv op 09-02-2016 22:05:00
niets mis met een T-5R demonteren hoor  :eusa_whistle:

Bij een zwarte zou zelfs ik twijfelen, is volgens mij de meest zeldzame kleur op dit moment.

Refererende aan het evenement 20 jaar T-5R, daar stonden over het algemeen veel Bananen, wat minder groene en nog minder zwarte sedans. 2 om precies te zijn, en eentje was nog Zwitsers ook. Het aantal zwarte estates hield overigens ook niet over. Ze zijn er wel overigens, ik ken er een aantal.

Wat iemand al tegen me zei: bij 25 jaar T-5R staan er dan 4 ipv 2. Wat ik begreep is dat de Zweden dat jubileum graag willen claimen. Dan moeten we dus met 2 stuks richting Zweden. 1x geel en 1x zwart.

Zwart II zijn inmiddels andere plannen mee (vergevorderd). Er is een zeer interessante ruil op komst. Daardoor weet ik voor 100% zeker dat ze beiden worden hersteld voor zover dat nodig is. Inruiler hou ik nog even voor me.

Zwart I blijft echt in de familie. Gaan we rustig aan opknappen.

www.vm-parts.nl

UserID6342

Citaat van: Spin! op 10-02-2016 07:44:54
Waar de 1 het mooi weet te romantiseren...Daar komt Dirk met een sloophamer en zaag ;D Zit toch ook geen romantiek in die jongen he  :P
Ik zie je straks! Heb spul al klaar staan ;)
Het is mij nog nooit gelukt om van romantiek een snee brood te kopen :evil: ;D ;D......  En net zo romantisch als een oude krant ja, dat klopt helemaal ;D ;D

-Dekt een vriendin de tafel met kaarsjes erbij, knip ik het grote licht aan want ik wil zien wat ik vreet.....
-Showt een vriendin trots haar nieuwe lingeriesetje, na een dag hard werken, donder ik in slaap op de bank.....
-Lig je gezellig samen in bed, over van alles en nog wat te keuvelen, schiet mij ineens iets te binnen wat ik echt niet moet vergeten, dus hop dat nest uit om op te schrijven...
-Is er 'lekker' gekookt en heeft ze vreselijk veel moeite staan te doen in e keuken, 1 hap nemen, vies kijken en zeggen 'is niet te vreten, bel de patatboer maar'....

En ik heb nog wel meer van die nukken ;D ;D

BBS

Citaat van: Dirk342 op 10-02-2016 09:37:44
Citaat van: Spin! op 10-02-2016 07:44:54
Waar de 1 het mooi weet te romantiseren...Daar komt Dirk met een sloophamer en zaag ;D Zit toch ook geen romantiek in die jongen he  :P
Ik zie je straks! Heb spul al klaar staan ;)
Het is mij nog nooit gelukt om van romantiek een snee brood te kopen :evil: ;D ;D......  En net zo romantisch als een oude krant ja, dat klopt helemaal ;D ;D

-Dekt een vriendin de tafel met kaarsjes erbij, knip ik het grote licht aan want ik wil zien wat ik vreet.....
-Showt een vriendin trots haar nieuwe lingeriesetje, na een dag hard werken, donder ik in slaap op de bank.....
-Lig je gezellig samen in bed, over van alles en nog wat te keuvelen, schiet mij ineens iets te binnen wat ik echt niet moet vergeten, dus hop dat nest uit om op te schrijven...
-Is er 'lekker' gekookt en heeft ze vreselijk veel moeite staan te doen in e keuken, 1 hap nemen, vies kijken en zeggen 'is niet te vreten, bel de patatboer maar'....

En ik heb nog wel meer van die nukken ;D ;D

Whoehahahahahaaa  ;D ;D
Hoe herkenbaar dit....... ;D ;D ;D
Volvoloos....

CarolineB

 :eusa_snooty: Stelletje horken  ;D ;D

razorx


rifwachter

Citaat van: CarolineB op 10-02-2016 16:33:41
:eusa_snooty: Stelletje horken  ;D ;D


Iets met paprika vanavond.... :eusa_whistle:
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Boeijke

Citaat van: rifwachter op 10-02-2016 18:44:33
Citaat van: CarolineB op 10-02-2016 16:33:41
:eusa_snooty: Stelletje horken  ;D ;D


Iets met paprika vanavond.... :eusa_whistle:

Ik doe mijn best om nu niet in plaatjes te gaan denken  :eusa_shifty:

CarolineB

Citaat van: Boeijke op 10-02-2016 19:04:08
Citaat van: rifwachter op 10-02-2016 18:44:33
Citaat van: CarolineB op 10-02-2016 16:33:41
:eusa_snooty: Stelletje horken  ;D ;D

Iets met paprika vanavond.... :eusa_whistle:

Ik doe mijn best om nu niet in plaatjes te gaan denken  :eusa_shifty:

;D hij lust geen paprika....

En dat zat door het eten ;D ;D

Spin!

Citaat van: CarolineB op 10-02-2016 19:22:54
Citaat van: Boeijke op 10-02-2016 19:04:08
Citaat van: rifwachter op 10-02-2016 18:44:33
Citaat van: CarolineB op 10-02-2016 16:33:41
:eusa_snooty: Stelletje horken  ;D ;D

Iets met paprika vanavond.... :eusa_whistle:

Ik doe mijn best om nu niet in plaatjes te gaan denken  :eusa_shifty:

;D hij lust geen paprika....

En dat zat door het eten ;D ;D


Dat doen we met onze kinderen ook, verborgen groenten.  :eusa_think:

www.vm-parts.nl

Spin!

Karma is a bitch...word achtervolgt door een oude bekende. Een auto in dit geval. Beetje het verhaal dat wanneer je een date hebt je je ex tegenkomt. Technisch gezien een dubbeldate dan  :eusa_think:

www.vm-parts.nl