Mijn 850R

Gestart door frankjeee, 16-12-2007 21:36:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

frankjeee

Na een paar maanden on-geregistreerd rond te kijken op dit forum besluit ook ik me maar eens voor te stellen ;)Ik ben frank,21 jaar oud en automonteur van beroep...Mijn grootste hobbie is naast geld verdienen m'n volvo.Na een lange zoektocht ben ik momenteel in bezit van een antraciete 850R 2.3. Het gaat hier om een dealer onderhouden auto met 170dkm. Deze word btje bij btje weer helemaal opgeknapt. Deze auto heb ik zelf geimporteerd en recentelijk op kenteken gezet. Dingen die de afgelopen maanden al vervangen zijn zijn o.a:
-draagarmen
-stabilisatoren
-carterontluchting
-distributie inc alle geleiderollen(voor zekerheid)
-bougiekabels,rotor,verdeler,banden...................

en zo kan het lijstje nog wel even doorgaan ;D Dingen die nog gaan gebeuren zijn o.a voorkant spuiten ivm lelijke steenslagschade,voorruit vervangen,achterspoiler monteren,poetsen,lelijk balanceerlood verwijderen en plaklood monteren,alle deukjes eruit laten drukken(zijn niet veel)stoelverwarming reparen en paar sierlijstjes vervangen en nog paar kleine details waar ik me aan (veel te snel)stoor.Verders zal ik morgen betere foto's maken was btje donker buiten en een !@# kwaliteit camera. http://www.mijnalbum.nl/Album=MRQ7YOUL

frankjeee

Het btreft btw een versie met electrische stoel R met geheugen,koplampwissers,armsteun met kinderzitje aleen helaas geen schuifdak:(Wel volledige historie met boekjes etc aanwezig

RATFINK

Welkom en alweer een antraciete R erbij  :eusa_clap:

Nou nog een paar fotos waar je wat op kan zien  ;D


Chris

Welkom en veel plezieR van je R, maar dat zal wel goedkomen denk ik!

Groeten,
Chris

Okki

Welkom naamgenoot. En dan ook nog een in R in dezelfde kleur.
Ben alleen geen automonteur en dat ik 21 jaar oud was is ook al weer zo'n 20 jaar terug.

Veel plezier met je R en als het kan ff wat foto's bij daglicht.

Frank

frankjeee

haha tsja je bent zo oud als je je voelt he ;) maar bedankt!en morgen zal ik bij daglicht eens wat betere foto's schieten :)

rifwachter

succes met  je R, maar dat gaat wel goed komen.


ben benieuwd naar foto's bij daglicht.


gr. rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Eugene

Gefeliciteerd met de R, ben benieuwd naar de foto's bij daglicht!

Enne, welkom natuurlijk ;)

If it's not blown, it sucks...

Volvo Felipe

Hoi Frank,


Welkom op het forum en veel plezier met je R roffel..


Groetjes

FGG

Welkom op 't Forum, Frank.

Altijd lekker, zo'n R erbij.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

R o b

Welkom! Laat de foto's maar komen!  ;D

frankjeee

Nu ook foto's bij daglicht heb er maar ff 2 genomen...eerst is de auto toe aan een grondige poetsbeurt en de puntjes op de I zetten...hou jullie wel op de hoogte van de spuitwerkzaamheden die over 2 weken gaan beginnen..!

frankjeee

#12


frankjeee


elianmars

#14
Ligt het nou aan mij, of mijn beeldscherm, of moet deze wagen echt nodig eens gepoetst worden?
Het lijkt wel of de lak mat is.......  :eusa_think:

Edit:

Lézen, Marcel.....  :eusa_wall:

Citaat van: frankjeee op 17-12-2007 21:06:05
eerst is de auto toe aan een grondige poetsbeurt

:eusa_shifty:


Het is trouwens de eerste wagen die ik zie met een "Z" in het kenteken (op die plaats).