[UPDATE] The Judge en zijn mooie rooie (Opvolger gevonden! (Foto's))

Gestart door The Judge, 24-08-2010 21:24:39

Vorige topic - Volgende topic

ulkeman

hij mag idd gaan zakken je auto ;D
is het niet makkelijker om alles bij te houden in een weblog?

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

The Judge

@ ulkeman: daar dacht ik later ook aan maar toen had ik het bericht al geplaatst. Bij de volgende upgrade komt het in een weblog.

(of misschien dat een van de beheerders zo aardig wil zijn dit topic daar naartoe te verplaatsen. :eusa_think:)

den dis

Eindelijk nog een mooie rooie erbij en dan nog wel een 854  :eusa_clap:
Keep up the good work

mvg
Den dis

The Judge

Dit wordt voorlopig het laatste bericht hier :'(. De rooie is verkocht, dus er kan wat anders gezocht worden. Of het weer een volvo wordt weet ik nog niet zeker. Het is maar net of ik een tegenkom waarbij de kriebels in de buik weer beginnen.

De T5 was en is een geweldige auto. Ik heb er meer dan 10 maanden in gereden, dat is iets wat ik nog nooit gedaan heb met een auto die ik dagelijks gebruik (hooguit 2 maanden). Dat zegt voor mij genoeg.

Zodra ik wat nieuws heb laat ik hier npg even wat fototjes zien.

Wordt vervolgd

jrkalf

Sterkte.
succes met het zoeken van een nieuwe auto. Als je dan echt helemaal los wil gaan, er staat in Zutphen een mooie 850 R te koop :)
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

volvotje850

Hahaha de tijd van 5 auto's in een jaar heb ik ook gehad.Was toen redelijk snel op een auto uit gekeken.Alleen jammer dat het zoveel geld gekost heeft.Van dat geld had ik denk ik nu een mooie S80 kunnen kopen.(nieuw dan hé)

Ook van mij succes met zoeken.

LQDI

Citaat van: volvotje850 op 26-05-2011 20:48:35
Van dat geld had ik denk ik nu een mooie S80 kunnen kopen.(nieuw dan hé)

Nou, dan deed je iets goed verkeerd  ;D

The Judge

Voorlopig mijn laatste bericht hier....

De zoektocht naar een opvolger van mijn mooie rooie heeft langer geduurd dan ik dacht maar hij is er toch nog gekomen.

Soms vindt je de juiste auto voor de juiste prijs op de momenten dat je het niet verwacht. Zoals bijvoorbeeld het verjaardagsfeestje van een vriend.

Het is geworden een 1999 Mercedes CLK 320 Elegance in de kleur smaragd zwart metallic (een kleur die eigenlijk meer blauw is dan zwart en in de zon meer groen dan blauw ;D)

FF een paar plaatjes:

Tot nu toe bevalt de Benz super. Vooral de heerlijk soepel schakelende 5 traps automaat is super.

Ondanks dat ik nu geen volvo meer heb blijft het toch wel wat kriebelen dus waarschijnlijk komt er begin volgend jaar toch wel weer een steigerende eland op het erf. Want ik ga binnenkort zoeken naar een mooie c70 cabrio voor erbij.

Tot die tijd allen hier op het forum veel veilige, roffelende kilometers gewenst en wie weet meld ik mij hier binnenkort wel weer met een Zweedse schone.

elianmars

Mooie wagen!  :eusa_clap:

Ik zou er alleen een paar mooie(re) velgen onder leggen. Deze tonen een beetje klein door de dikke rand.

mr-officer

Mooie Benz!

Een kompressor was ander sook leuk geweest. Heeft een heerlijke boost ;)

Veel plezier met de Benz en tot gauw met je nieuwe Zweedse :P

Groet, Vé