verlichting

Gestart door djman, 16-12-2007 13:02:37

Vorige topic - Volgende topic

djman

heb bij mijn volo 850i uit 1996, een paar lampen vervangen, 1 parkeerlicht en 2 achterlichten, deden het prima na vervanging.
wat schets mijn verbazing , en dat is dat toen ik de volgende dag mijn  lichten bekeek, ze het niet meer deden.
heb gekeken of zo kapot waren, wat niet het geval was, heb toen de lampjes vervangen door lampjes waarvan ik zeker wist dat ze het deden, en die deden het ook niet.
wat is hier het mistery, ik weet het niet, mischien iemand  van jullie wel.

thuur

Kijk eens bij de stekker op het paneel van de achterlichten of de massa ook goed contact maakt.

Idem voor de lamphouders: geen corrosie oid?

Waren het nieuwe lampjes?

Gr ;)

djman

jep  het waren nieuwe lampjes.
ze deden het eerst wel en een nachtje later niet meer,ik heb de stekker nagekeken

djman

bij de achterlichten heb je er aan beide kanten 2 zitten en nu werken er aan beide kanten 1 niet

Ronbroek

Probeer toch eens een beetje te rommelen aan de lampjes, vaak iets corrosie of het +12V lipje aan de onderkant van het lampje maakt geen goed contact.

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

djman

heb ik gedaan,maar staan die lampjes met elkaar in verbinding

thuur

Citaat van: djman op 16-12-2007 16:59:50
heb ik gedaan,maar staan die lampjes met elkaar in verbinding

Via het lampencontrole kastje ja. Dat vind je linksonder in de bagageruimte (vloerdeel loshalen).

Gr ;)

djman

oke ga ik bekijken, bedankt alvast. laat wel horen of het gelukt is