Volvo 17" THETHYS (edit) velgen, Wie heeft die?

Gestart door cas, 09-12-2007 23:48:09

Vorige topic - Volgende topic

cas

weet niet of het in het juiste onderdeel staat... maar ik zag dit type velg, en vind het verdomd mooi. maar wil ze eerst onder een volvo zien voor ik naar de andere kant van nederland tuf, en het me zwaar tegenvalt....
dacht er aan om ze onder mijn eigen volvo te sjoppen, maar het echte idee krijg je dan niet...

en weer 80 euro armer ben aan de overheid sponseren....

de velgen.

TETHYS

http://www.autostage.jp/select/archives/2007/06/images/1181272486.jpg

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

cas

Tenks!

meningen zijn verdeeld, maar ik vind ze TE mooi staan en ik heb ook een blauwe v70, maar nadat ik verder heb gelezen.... ze liepen aan, en dan gaan aanpassen, en als dat niet helpt.....weer wat euros armer..

hij heeft ze ingeruild, zou dit zijn oude setje zijn? deze zijn namelijk uit inruil verkregen :-)

Volvo Felipe

cas

Eerst casiopdinges.... schijnt aan te lopen.... Titans? mooi, maar begreep dat ik beter niet meer dan 17inch kan nemen wegens comfort. en 17 inch kom je niet zoveel tegen.
nou kwam ik de Thethys tegen, en vraag me af hoe deze staan onder een v70? met zoekfunctie kwam er maar 1 uit. en geen foto :-)

Gmid

Volvo C30 '12

Jeroentjuh

Wel zorgen dat de juiste bandenmaat erop zit hè, het zijn namelijk S60/V70N velgen en daar zit meestal 225/45R17 op, das geen maat voor de S/V/C70

Esveldt

Hahahah die vind ik ook schitterend.

Maar begin mijn Spica toch ook te waarderen, die zie je namelijk ook niet zo vaak.

Gmid

Citaat van: Jeroentjuh op 17-12-2007 20:56:00
Wel zorgen dat de juiste bandenmaat erop zit hè, het zijn namelijk S60/V70N velgen en daar zit meestal 225/45R17 op, das geen maat voor de S/V/C70

Gaat vooral om de hoogte, 215/45 past wel goed, is een stukje smaller, en daardoor ook minder hoog.

Citaat van: Esveldt op 17-12-2007 20:56:43
Hahahah die vind ik ook schitterend.

Denk nog steeds dat ze super zullen staan onder donkerblauw.  :eusa_whistle:  ;D
Volvo C30 '12

Esveldt

cas

maar wel mooi hoor!  tintje donkerder en ze worden alleen maar beter....  ;D

Gmid

Citaat van: cas op 17-12-2007 22:20:32
maar wel mooi hoor!  tintje donkerder en ze worden alleen maar beter....  ;D

http://img45.imageshack.us/img45/9495/44hl5.jpg

Nee man, niet onder die kleur auto.

Donkerder kan, maar dan onder een lichte auto (wit, rood, lichtblauw, zilver)
Volvo C30 '12

Esveldt

Nee, vind ik ook. Die Spica van mij is ook licht, zo zou de Thethys ook moeten zijn.

cas

keij..... maar titans .... dat vind je ook mooier in lichte kleur onder een blauwe? vind dat geheel donker maken van de auto wel wat hebben.