Dagwaarde 855 R

Gestart door jero, 20-12-2007 21:40:33

Vorige topic - Volgende topic

jero

Update : tussenpersoon gesproken, sturen een expert   ::)

Ik zal hem/haar een overzicht van de rekeningen laten zien, foto's en een uitdraai
van advertenties van vergelijkbare exemplaren.

Ik hou jullie op de hoogte van de afloop.

bassie81

De centrale gedachte over het uitkerenvan de dagwaarde is dat je een vergelijkbaar voertuig terug kunt kopen met de uitkering Helaas is dit maar al te vaak niet het geval, de verzekeraar heeft er belang bij zo min mogelijk uit te keren en zal wellicht een laag bod doen.

Je poot stijf houden is het devies. Niet accoord gaan met een te laag bedrag. Als ze zomaar een (te laag) bedrag op je rekening storten kun je overweg dit te weigeren en terug te storten.

nadeel is wel dat het een wat oudere auto is, en die zijn doorgaans niet echt veel meer waard.

Succes!!

robbie409

http://www.lagepremies.nl/personenauto/

Als je hier wat invult krijg je op de tweede pagina de dagwaarde.

Een R uit 1996: 3864 euro

FGG

Citaat van: robbie409 op 28-12-2007 19:18:33
http://www.lagepremies.nl/personenauto/

Als je hier wat invult krijg je op de tweede pagina de dagwaarde.

Een R uit 1996: 3864 euro

Dagwaarde van onze Estate: 0,-

(geen flauwe grappen, nu)

Wel vreemd dat ze bij de 2- en de 9-serie over "Estate" praten en bij de 850 over "Kombi". ???

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Racingbrick

Het enige mooie aan een lage dagwaarde dat je de wagen ( van 15 jaar en ouder )
tegen de dagwaarde op de zaak kan zetten ( als je die hebt) en dan bijtelling betaald over de dagwaarde...
En alle kosten mag aftrekken via het bedrijf..., dan is het nog interessant om te vechten voor een zo laag mogelijke dagwaarde...

Maar daar heb jij in dit geval helemaal niets aan, jij moet het omgekeerde hebben.

Laten we maar hopen dat je wagen nog gevonden zal worden...

daytonawim

Mm, je wil niet weten wat een plat gereden caddy een jaar of 6/7 oud met 2 ton op de klok nog opleverd :-)))))))))
25 % meer dan dat we hem heel voor 3500 euro via marktplaats verkopen.

Ik snap er geen biet van.