Bij deze eindelijk een foto van mijn T5R

Gestart door nico850t5r, 20-12-2007 07:06:15

Vorige topic - Volgende topic

nico850t5r

http://img184.imageshack.us/my.php?image=dsc0071zn6.jpg

Hallo Volvo Vrienden

Na 6 jaar in een 850 Bj 1993 te zijn gereden, heb ik besloten een iets snellere aan te schaffen. Ik woon in Duitsland en de prijzen liggen hier gelukkig iets lager. Na lang zoeken heb ik in  Kiel een mooie gevonden ( 204 D Km) met een vol (VOlvo dealer) afgestempeld boekje.
Bij Km 106000 is 1 dag na de vervanging van de distributie riem deze eraf gelopen en moest er een nieuwe motor worden ingebouwd. Natuurlijk is dit ook weer in het boekje door de volvo dealer vermerkt.
De motor die er nu inzit heeft dus  pas 98000 Km gereden!

Ik moet zeggen dat als ik ermee in de stad rij, eigenlijk iedere Smart sneller is, maar op de snelweg (in duitsland is dat nog een SNELWEG) zeker boven de 160 ben je eigenlij iedereen de baas.
Voor mij is dit een ideale auto. Veel veiligheid, ruim, snel als het moet en ook nog een auto die ondaks het feit dat hij 11 jaar oud is er niet ordinair uitziet (zoals het bij BMW en mercedes het geval )

Naast deze Volvo heb ik voor de zomermaanden ook nog een hele mooie Saab 900 Classic, dus ben eigenlijk met deze 2 Zweedse hapjes heel tevreden.

Mag ik van de Saab hier ook nog een foto plaatsen?

The Saint

Mooi Nico!!

Die Saab wil ik ook wel zien hoor  :)

Ik neem aan dat je dat van die Smart nogal chargeert, en anders zou ik nog even kijken WAT voor motor ze erin hebben gelepeld. Als jij een Smart niet kunt verslaan bij het stoplicht... met mijn T5 rij ik ook bij het stoplicht bijna iedereen helemaal zoek hoor!
No shirt no shoes, no pinball

nico850t5r

Ja, als ik wil zou ik hem er mischien wel uitrijden, maar wat ik eigenlijk bedoelde was dat deze Volvo pas goed tot zijn recht komt op snelwegen.

Chris

Welkom op het forum!

Mooie T-5R!.. alleen even de handgrepen en dakrails met lijnolie bewerken ;D

Veel plezier met je roffel.

Groeten

The Saint

No shirt no shoes, no pinball

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

GeertG

Nico,

2 héél mooie auto's  :eusa_clap:

Veel plezier ermee !
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Dennis850

Welkom Nico

Mooie auto's absoluut

Hoe ben je in Duitsland verzeild?

nico850t5r

Ik woon alweer bijna 7 jaar hier. Ik weet het, veel mensen zeggen vaak "Duitsland, duitsland- wat moet je nou in duitsland" maar ten eerste woon ik 30 km van de grens, en ten tweede is het hier iets makkelijker om 1) groter te wonen, 2 ) een auto tijdelijk uit de wegenbelasting te halen en 3) hoef ik hier niet zo snel bang te zijn dat er hier iemand "even een kras" op de auto zet.
Ik heb soms wel eens het gevoel dat normen en waarden niet zo snel vervagen als in nederland.
Begrijp me niet verkeerd. Ik kom graag in nederland maar ben altijd weer verbaasd over de reakties die ik krijg als ik met mijn duitse ge-kentekende wagen over de nederlandse wegen rij! Niet altijd leuk dus.

Wat me wel leuk lijkt is om eens op een Volvo meeting aanwezig te zijn. Waneer is er ergens een leuke?

Emiel

Citaat van: nico850t5r op 21-12-2007 20:51:55
Wat me wel leuk lijkt is om eens op een Volvo meeting aanwezig te zijn. Waneer is er ergens een leuke?

27 december, zie het Meeting-board!

;D

)()()sT

Jammie,

Wat een plaatje  :eusa_drool:
Leuk nummerbord ook ;)