Volvo 850 GLT Promotiediskette

Gestart door LekkeRRRR, 19-12-2007 18:05:00

Vorige topic - Volgende topic

LekkeRRRR

'k Vond weer wat leuks.....

Er is begin jaren negentig een promotiediskette gemaakt voor de 850GLT.
Gelukkig waren de bestanden op de diskette nog bruikbaar. 'k Heb ze gezipt en op de server gezet zodat U zelf kunt ervaren hoe een promotieprogramma in de MS-DOS tijd er uitzag. Bij mij op XP draait het nog prima.

;)/jan

StefanCJ

Duell

Wow das echt gaaf  8) 8)  Heel erg bedankt   :eusa_clap:

Het was even zoeken waar het bestandje nu stond, zeker als je firefox draait.
Ik moest klikken op het blauwe streepje om het bestand te downloaden.

Volledig Gefixed door LekkeRRRR  :eusa_clap:

Robert Haven

Emiel

DOS! Eindelijk iets wat deze pc nog aankan! :eusa_dance: :eusa_doh:

Duell

Maar als je hem in dosbox draait dan ziet het er nog wat beter uit. dan alleen via XP  ;D

Gmid

Gaaf!!

Je hebt trouwens wel pb.  ;D
Volvo C30 '12

Jan_D.

Citaat van: Duell op 19-12-2007 19:37:56
Maar als je hem in dosbox draait dan ziet het er nog wat beter uit. dan alleen via XP  ;D

Dan doe ik vast iets geheel fout; het werkt totaal niet! (Op XP) En dos/dosbox is op mijn laptop niet te vinden

LekkeRRRR

Citaat van: Duell op 19-12-2007 19:08:22
Het was even zoeken waar het bestandje nu stond, zeker als je firefox draait.
Ik moest klikken op het blauwe streepje om het bestand te downloaden.

Firefox en externe css-files gaat niet zo goed samen. Als het goed is moet het er nu beter uit zien...
Maar dat was een noodverbandje. 'k Moet nog maar eens wat tijd nemen om er precies achter te komen waarom firefox zo'n pietje precies is...
;)/jan

Duell

Citaat van: Jan_D. op 19-12-2007 22:28:22
Citaat van: Duell op 19-12-2007 19:37:56

Dan doe ik vast iets geheel fout; het werkt totaal niet! (Op XP) En dos/dosbox is op mijn laptop niet te vinden
Dosbox is een extern progamma dat een DOS omgeving emuleert. inclusief een standaard soundblaster emulator. (al vraag ik mij af of dit volvo prog meer bied dan alleen piepjes)
http://www.dosbox.com/

Je moet alleen dan wel even de schijf waar je het progamma opzet even mounten. Dat is niet zo heel moeilijk. Ik zou Volvo mapje bv even op de  D:\ zetten.  (en dus niet op je bureaublad)  Dan kan je als je Dosbox opgestart hebt typ je  :  Mount C D:\    Hiermee geef je aan dat je je D: schijf als C: vastzet, in het progamma. Dan typ je gewoon zoals je gewend bet C:\  (en kom je dus op je D:\ de rest van je schijven zijn pas zichtbaar als je die ook mount.) Hierna werk het gewoon als Dos.   Met de mogelijkheid om met Ctrl F12 je spel (computer) te versnellen en met Ctrl F11 te vertragen.  Alt Enter is fullscreen  ;)

Citaat van: LekkeRRRR op 19-12-2007 22:45:24
Firefox en externe css-files gaat niet zo goed samen. Als het goed is moet het er nu beter uit zien...
Maar dat was een noodverbandje. 'k Moet nog maar eens wat tijd nemen om er precies achter te komen waarom firefox zo'n pietje precies is...
;)/jan

Nu ziet het er in Firefox ook mooi uit.  ;)