Wie kent de TF-FB-32?

Gestart door BMJW, 26-12-2007 11:53:09

Vorige topic - Volgende topic

BMJW

Ik, of beter gezegd we, zijn op zoek naar een V70 Classic of 850, type R, T-5R of T-5. De afgelopen dagen heb ik me flink in kunnen lezen op het Volvo 850 Forum: wat een enorme berg kennis is hier bijeen gebracht zeg! Binnen enkele weken (of maanden :() verwacht ik me te kunnen presenteren in het smoelenboek ...

Nu kwamen we een V70 R Aut tegen met het volgende kenteken: TF-FB-32

Behalve de prijs lijkt het me een hele mooie auto. Weet iemand iets van deze auto? Bij de RDW staat overigens dat het een V70 T-5 Aut is?

Bedankt voor jullie reacties en adviezen!
Remember: in this world someone else is training when you are not. When you race him, he will win.

FelixB

Over dat laatste: stond hier wel eens op dit forum dat de RDW veel V70 R-en als T-5 hadden geregistreerd, niets abnormaals dus.

855R & C70 T5 cabrio automaat

The Saint

Citaat van: FelixB op 26-12-2007 13:45:23
Over dat laatste: stond hier wel eens op dit forum dat de RDW veel V70 R-en als T-5 hadden geregistreerd, niets abnormaals dus.

Klopt idd, stond bij mijn ex-V70 R ook zo op het kenteken. Bij de dealer staat dan "R-line" op de importgegevens. De TF-FB-32 ken ik niet.

Welkom BMJW, en succes en plezier met/tijdens het zoeken!

No shirt no shoes, no pinball

FLA

Citaat van: BMJW op 26-12-2007 11:53:09Bij de RDW staat overigens dat het een V70 T-5 Aut is?

Heb ik ook. Scheelt weer in de verzekeringspremie. Niet verder vertellen hoor.

Citaat van: BMJW op 26-12-2007 11:53:09Nu kwamen we een V70 R Aut tegen met het volgende kenteken: TF-FB-32

Heb je een linkje?

innocenti

Kan je een link naar de auto plaatsen? Heb er in de zoektocht naar mijn R een half jaar geleden een aantal gezien. Misschien heb ik nog ergens een lijstje met op of aanmerkingen.

innocenti

Schoot me net te binnen. Staat bij Excellent Cars in Wassenaar. Deze staat zeker 9 maanden te koop. Ik heb een rondje om de auto gelopen en ben verder gegaan. Mijn persoonlijke mening: Voor dat geld verder zoeken, koop je een vele mooiere voor!

why-not

grappig, ik heb TF-FB-4*  ;D

BMJW

Dank je wel voor jullie berichten!  Goed om weten van de R en T5 verwisseling en het rondje. Ik denk dat ik één dezer dagen ook een rondje om de auto loop zodat ik die ervaring maar weer meeneem in m'n zoektocht.
Remember: in this world someone else is training when you are not. When you race him, he will win.