I.V.M. de vele gestolen roffels

Gestart door M.E. AMC, 20-12-2007 08:21:00

Vorige topic - Volgende topic

Emhavee

Citaat van: @®- op 20-12-2007 14:32:54
Citaat van: Emhavee op 20-12-2007 14:30:55
Citaat van: robbie409 op 20-12-2007 14:17:01
Klopt, maar in de 20 jaar autorijden heb ik daar nog geen aanleiding voor gehad. Terwijl in dezelfde periode mijn ruiten al een paar keer zijn ingetikt en de auto is leeggehaald.

Van binnenuit kun je trouwens wel tikken, want het glas druk je dan van het folie af. Het zal wel minder gemakkelijk gaan. Ik moet gewoon snel op de omlaag-knop drukken, dan gaat de ruit omlaag na 1 druk.

met 200+ mag je dan wel verrekte snel zijn....
Of dat je met 200+ het raam snel open moet doen, als je dan al een klapper maakt liggen de ramen er vanzelf wel uit  :eusa_wall:

dat hoop je dan maar, maar eerder hoop je natuurlijk geen klapper te maken met 200+ en voor de fatsoenstakkers onder ons, je behoort idd niet 200+ te rijden maar dan koop je een daihatsu zonder nu alle daihatsu eigenaars te beledigen
on topic: ik heb zo'n stuurslot aangeschaft, ziet er niet uit maar kan vertragend werken.

)()()sT

Ik snap de reacties wel, maar vind het een beetje overdreven allemaal.
Tuurlijk hoop ik niet dat mijn 850 gejat wordt (tis maar een GLT  ;D) maar ik ga echt niet de auto aan de ketting leggen.

Sorry ;)

Joris_Scholte

Ik moet het niet meemaken trouwens, dat ik bij mijn auto kom en er een of andere Oost-Europeaan aan mijn R aan het rommelen is. Ik zou denk ik niet voor mijzelf instaan....

Emhavee

Citaat van: Joris_Scholte op 20-12-2007 14:55:38
Ik moet het niet meemaken trouwens, dat ik bij mijn auto kom en er een of andere Oost-Europeaan aan mijn R aan het rommelen is. Ik zou denk ik niet voor mijzelf instaan....

herkenbaar...
(en dan maakt de nationaliteit in het geheel niks uit, blank zwart of mokka, de ijzeren 3 ligt paraat!)

bike

er zijn mensen die denken als je de letters van een auto haalt dat het dieven gilde niet weet  wat ze stelen. word wakker,nooit gehoord van een laptop en rdw .nl een kenteken in klappen en je weet alles van de auto .gewoon afstraffen die eikels die met hun tengels aan een andermans auto zitten.en waarom mag je auto niet mooi zijn omdat er van die mafketels in de wereld zijn die t niet na kunnen laten om met hun klauwen van andermans spullen te blijven ik ben voor lijf straffen hak er maar een handje af is t zo voorbij .

robbie409

200+ ??

Maak er maar 250+ van.

)()()sT

So hey!!  :eusa_clap:

En nu weer ontopic: hetis en blijft balen voor onze roffelloze vrienden, hopelijk is de afwikkeling  van deze vervelende zaken een beetje goed...

Succes...

Emhavee

Citaat van: robbie409 op 20-12-2007 15:30:21
200+ ??

Maak er maar 250+ van.

ooowww, ja nee ok dat snap ik......

maar idd ON TOPIC

IT SUX, BIGTIME!!!!

Chris

Citaat van: Emhavee op 20-12-2007 14:58:41
Citaat van: Joris_Scholte op 20-12-2007 14:55:38

herkenbaar...
(en dan maakt de nationaliteit in het geheel niks uit, blank zwart of mokka, de ijzeren 3 ligt paraat!)

mee eens

Deze 2 verhalen bezorgen me toch wel een klein beetje. Zal er niet van wakker liggen, maar boos word ik er wel om! >:(

Dennis850

Citaat van: bike op 20-12-2007 15:17:29
hak er maar een handje af is t zo voorbij .

Hakken met een bijl??? Dat ligt gevoelig hier... :eusa_silenced:

Vertigo

Citaat van: Dennis850 op 20-12-2007 21:18:29

Vooral als ze het bijltje erbij neer gooien ;D

EdenAli

Citaat van: Vertigo op 20-12-2007 21:20:12

;D ;D

Chris

Citaat van: Vertigo op 20-12-2007 21:20:12

Dit zou ook zomaar een forum voor woord- en taalgrappen kunnen zijn zo nu en dan :eusa_whistle: ;D

RATFINK

Citaat van: M.E. AMC op 20-12-2007 08:21:00
??? ??? ???
misschien een eenvoudige tip(heb ik ook gedaan)
waarom halen jullie niet de type aanduiding achterop er af, ik bedoel
dus T5, T5R, R is voor het dieven gilde wat moeilijker te zien waar ze mee te
maken hebben.

:eusa_naughty:

cas

Citaat van: Nunki op 20-12-2007 10:15:28
begin beetje te twijfelen of ik nog wel voor een estate of turbo moet gaan. Ga er straks een bekijken maar het zit me ineens niet helemaal lekker. Moet er niet aan denken dat hij volgende week ook weg is. Dan is het echt een kadootje voor die gasten.
Kun je zo'n oude nog all risk verzekeren? Kost klauwen met geld natuurlijk...

Typeplaatje eraf lijkt me bij een t-5 wel ok; die zien er niet heel opzienbarend uit. 

damn wat een gedoe allemaal   :-\

en ohja:

bij de t-5 war ik straks ga kijken hebben ze vorig jaar beide kentekenplaten een keer gejat. Eigenaar heeft daar verder niks meer van gehoord, maar ook wel een raar ding...........
Doen ze dat dan om bijv. even naar de grens te rijde oid? Raar wereldje eigenlijk.

gewoon doen! heb ik ook gedaan, en het rijdt heerlijk en een zee van ruimte! pas op, sommige maatschappijen doen niet meer aan diefstal als de auto ouder is dan tien jaar. .... kwam ik achter. en een andere kost weer de hoofdprijs.

en er zijn genoeg  antidiefstal dingetjes te verzinnen. te beginnen met waar je de auto parkeerd. mooi niet dat mijn auto ooit in het 2e zijstraatje bij mij komt. niet in een donker plekje.
niets waardevols erin. dashboardK open.... (nog niet, ff lampje op contact aansluiten).

je kan evt een extra brandstof afsluiter monteren. zeer simpel maar erg effectief. een accu zullen ze weleens bij zich kunnen hebben, dus die afkoppelen heeft weinig zin. kap open, en kabel erop.
...

anti diefstal tip topic openen :-)

Citaat van: coyote1980 op 20-12-2007 14:11:33
Citaat van: robbie409 op 20-12-2007 14:04:32
Ramen zijn met folie beplakt, intikken is niet meer mogelijk.

Vind je dat geen eng idee? Lijkt me toch wel prettig als je in een noodsituatie je raam eruit kan tikken om eruit te komen.

intikken kan toch nog wel? geeft alleen minder troep, en een velletje plastic met allemaal stukjes glas erop geplakt  ;D

ik had in mijn vorige auto glasvezel ramen. daar kan je met een moker opslaan.... en die gaan er niet uit... maar je ziet er niet veel door.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....