eventjes voorstellen

Gestart door volvoc70T5, 22-12-2007 10:04:29

Vorige topic - Volgende topic

volvoc70T5

heb even ander grilletje erop gezet & logo overgezet, vind het al een hele verbetering al moet ik zelf zeggen:

nu nog even die claxons verplaatsen, die zie je nu wel zitten..

en nog 1tje van de zijkant..

Jans Duiven

Nou!  Da's voor 't eerst dat ik booskijkers een positief esthetische toevoeging vind hebben.

Errug mooie bak zo.  :eusa_clap:
Hans

Chris

Hele mooie auto.. ziet er ruig uit!

D-J

ziet er idd erg goed uit!!!
V70 T-5D

Barry_C70

I think eyebrows look better in full on darker cars than on light ones, cuz boy did I get flamed when I posted pictures of mine!

volvoc70T5

even een vraagje hè..

heb even de motorsteun bekeken bovenin, hoort dat rondom die dikke schroef massief rubber te zijn? of..

want ik zie er een klein scheurtje in zitten middenin en de auto schokt ook een beetje (erg soms).
heb al beetje gekeken hier op de site, en vermoed zelf dat de steun gewoon kapot is.

haRtV70R

Donders, mooie wagen!  :eusa_clap: :eusa_clap:

*wil stiekem ook weer een C70*

(gr Huib, van die mooie no-go C70 :eusa_shifty:)
[move][/move]

elianmars

Citaat van: volvoc70T5 op 25-04-2008 22:18:32
even een vraagje hè..

heb even de motorsteun bekeken bovenin, hoort dat rondom die dikke schroef massief rubber te zijn? of..

want ik zie er een klein scheurtje in zitten middenin en de auto schokt ook een beetje (erg soms).
heb al beetje gekeken hier op de site, en vermoed zelf dat de steun gewoon kapot is.

Rubber is niet massief. Zit aan de onder- en bovenkant vast.

The Saint

Citaat van: volvoc70T5 op 17-02-2008 18:56:28
ligt het aan mij, of is de overdreven grote draaihoek van dit ding ook bij iedereen een grote ergenis?..

Dat ligt aan jou.

The Saint, die altijd geniet van alle aand8 als hij 4x moet steken en de rij aan 2 kanten maar langer en langer wordt  ;D ;)
No shirt no shoes, no pinball

Claudia

Citaat van: The Saint op 26-04-2008 09:45:46

Dat ligt aan jou.

The Saint, die altijd geniet van alle aand8 als hij 4x moet steken en de rij aan 2 kanten maar langer en langer wordt  ;D ;)

;D ;D ;D

Geweldig!
Overal het positieve in zien/uit halen!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

volvoc70T5

gisteravond een blockingplate geplaatst voor mijn BOV zodat de interne niet meer afblaast..
maar wat ineens een verschil in kracht.. hij siste eerder ook altijd tijdens vollast..

doet hij nu niet meer en wordt nu ook finaal de stoel ingedouwt.. was hiervoor geleidelijk kracht,
maar nu ik die CBV (volgens mij) heb vervangen krijg ik ineens zo`n klap qua vermogen erbij rond de 2,5k toeren.

CBV zal dan wel af zijn geweest..?

MarcoV

Hele mooie C70, welkom hier en veel geluk met de auto!

MarcoV ;)

volvoc70T5

:'( :'( :'(

sloot stapvoets ingegleden:S

mehn

Oei, da's niet zo best... :(

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

volvoc70T5

nee.. naya als `t meezit zoals ik het net even snel bekeken heb is`t alleen de voorbumper die verbogen is aan de onderkant..
maar goed.. 1st maar de boel eens loshalen deze week..