kwaliteit volvo audio

Gestart door VOLVOlkert, 25-12-2007 20:14:27

Vorige topic - Volgende topic

VOLVOlkert

Beste mensen,

Ik rij al jaren met een pioneerspelertje. Geluid is meer dan prima en ik kan deze blind bedienen. Nu vraag ik me af hoe de kwaliteit is van de hu-spelers. Eventueel lijkt het me wel wat voor in mijn classis. Ik wil geen dolby-systeem, maar wel goede cd-kwaliteit. Welke raden jullie me aan?

VOLVOlkert

hmmm, is er echt niemand die over mijn vraag wat zinnigs kan melden?  ??? :eusa_eh:

850 T5 Freak

ik heb een hu-802 gehad en heb nu een hu-900 omdat ik dolby wil. met de laatste is het geluid uiteraard beter omdat je een dolby proc. erbij hebt. ik vind een hu zoiezo al beter staan bij het interieur vergeleken met de "universele" radio's. het geluid verder vind ik prima! lekker makkelijk te veranderen via de aanwezige knoppen op de hu zoals de bass fader etc etc.
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Scooby Doo

Die spelen echt voortreffelijk. Heb in de 850 een SC 805 en die speelt perfect.
In de V70 zit zo'n SC 901 met Dolby Surround, en dat is pas echt een concertzaal. :eusa_dance:

Ik moet echt geen Pioneer o.i.d. in m'n Volvo. origineel is echt wel goed. :eusa_clap:

Het enige dat ik misschien ooit zou veranderen zijn de luidsprekers (aldan die in de deuren)
Puppy Power!!!

-D©©©L-

Citaat van: 850 T5 Freak op 29-12-2007 19:21:07
ik heb een hu-802 gehad en heb nu een hu-900 omdat ik dolby wil.

Heb je het niet over de sc-802 en sc-900 ?

850 T5 Freak

:-X oeps sorry my mistake  ;D inderdaad! gelukkig is er nog iemand wakker hierzo  :eusa_whistle:
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica