Jochem met CY 38-TV-KF

Gestart door JJ, 23-12-2007 15:41:33

Vorige topic - Volgende topic

JJ

Beste forumleden,

Na wat speurwerk was ik en mijn CY al eerder gespot in omgeving Zwolle, Amsterdam en Enschede, dus ik wilde mezelf niet langer onthouden van dit mooie forum.
Ik rijd nu sinds enkele maanden in de CY 855 T-5R met zeer veel plezier!

Iedereen alvast een goed nieuwjaar en nog vele mooie km en topics op dit forum gewenst!

M.v.g. Jochem

Volvo Felipe

Hey Jochem,

Welkom op het forum en veel plezier met je CY.

Volvogroeten
;)

Chris

Welkom op het forum Jochem!

Groeten,
Chris

Frenz

Welkom op dit eenvoudige edoch voedzame forum

mss een iets groter fototie? (tweedes)

Vertigo

Hahaha, ik had je inderdaad al een keer gespot in Enschede.

Welkom op het forum!

Gr.

Jens

rifwachter

welkom op het forum !

ik wens je veel plezier toe met je CY, maar dat gaat vast wel lukken.

gr. rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Brambo67

Zo te zien een erg fraai exemplaar! Uit Duitsland gehaald? Blijft één van de allermooiste Volvo's (zo niet de mooiste)
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!

Vulk

Wat is de kmstand? Hij ziet er echt nog heel strak uit. Vooral dat interieur dan. :o

JJ

Heb hem van Bertwin overgenomen die was/is hier ook wel eens te vinden. De wagen komt idd uit Duitsland. Zoals 'gewoonlijk' vol opties en km is nu 195.000, kocht hem ong. 20.000 km geleden.. Verder helemaal origineel en in perfecte staat!

Wibren

Welkom op het forum.

Ik heb de auto al eerder gezien, namelijk op de BBQ meeting in Noordbroek toen Bertwin nog de eigenaar was :)

Mooie auto en veel plezier ermee :)

Gr. Wibren
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

V70geRwin

Geel en een handbak, erg mooi  ;D

whachamacollit

Hele, hele, heeeele mooie wagen man. Wees er heel , heel heeeeel zuinig op hoor! veel plezier en welkom hier.

"Is het sap het knijpen waard"

mikky

:eusa_clap: Ziet er mooi uit, kom je uut zwolle?

t5karel

Haha,dus toch van Bertwin,ik had al zo,n vermoeden :eusa_think:.Als ik me niet vergis ligt er gas in.Da,s lekker bij de pomp :eusa_dance:.Have fun met deze strakke bolide :eusa_clap:.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

JJ

Citaat van: mikky op 26-12-2007 01:44:34
:eusa_clap: Ziet er mooi uit, kom je uut zwolle?

Hoi Mikky, nee kom niet uit Zwolle maar werk wel in de buurt--> Vollenhove.. Verhuis binnenkort naar adam, dus dan elke dag de A6 op, lekker vroeg dus dat rijd super!!