"Veel plezier met uw leaseauto"

Gestart door The Saint, 24-12-2007 15:49:52

Vorige topic - Volgende topic

Tieske

de kleinzoon van de autoaflevermeneer?? "Opa waar heb je laatst nog wat leuks neergezet, ik heb een nieuwe gameboy nodig"

FGG

Citaat van: The Saint op 01-01-2008 09:26:35
De dader hebben ze al, een jochie van 15 jaar...

De schade op 't jochie verhalen, kan ie mooi de komende jaren voor jou (en eventuele andere gedupeerden) aan 't werk.
G*verd*&mm%^ wat heb ik hier een hekel aan! >:(

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

daytonawim

Een geluk ze gaan dergelijke zaken vanaf dit jaar via het CJIB regelen, ik heb begrepen dat zij zorgen dat je je centen krijgt, en de dader vervolgens een heleboel acceptgiro's :-)

Dan weet het slachtoffer in elk geval zeker dat ie zijn geld krijgt.

rody

Citaat van: daytonawim op 01-01-2008 14:06:40
Een geluk ze gaan dergelijke zaken vanaf dit jaar via het CJIB regelen, ik heb begrepen dat zij zorgen dat je je centen krijgt, en de dader vervolgens een heleboel acceptgiro's :-)

Dan weet het slachtoffer in elk geval zeker dat ie zijn geld krijgt.

dat gaat toch altijd zo als er een dader veroordeeld word.  op die manier kregen wij de schade vergoed die door hangjongeren werd gemaakt aan de autos bij onze flat toen 8 jaar geleden.

Freakybaby

Zwaar balen dat het gebeurt is, wel blij dat het meevalt (en het je volvo niet was)

Hopelijk heb je hem een beetje snel terug, en een nieuwe AB voor de navi
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

The Saint

Citaat van: Freakybaby op 01-01-2008 15:31:15
Zwaar balen dat het gebeurt is, wel blij dat het meevalt (en het je volvo niet was)

Dat was ook het eerste waar ik aan d8..

Vanmorgen aangifte gedaan. De daders (bleken er 2 te zijn) hebben nieuwjaar in de lik 'gevierd'  :laugh:
Eentje ontkent nog steeds en liegt alles aan elkaar (volgens de agente). Hij zit nog steeds vast. De andere hebben ze vanmorgen laten gaan.

Ik ga het verbaal naar de leasemaatschappij opsturen, en hopen op een snelle oplossing voor de navigatie.

The Saint, die morgen met de Beamer naar Geleen afreist, voorzien van een verlamde VDO Dayton En een Tom Tommetje  ;)

Bedankt voor jullie 'medeleven'  :D ;)

No shirt no shoes, no pinball

The Saint

Inmiddels zo'n 1.000 zakelijke kilometers in de Beamer afgelegd. Ik ga er (voor de time being, nog ong. 19.000 km) heus wel aan wennen, maar tegenvallen doet het:

-vergeleken bij mijn verlaagde C70 danst ie alle kanten op met die luxe vering en die enorme ballonbanden
-na 3 uur sturen weet ik niet meer hoe ik zitten moet: lang leven de Volvo stoel!
-weinig opbergruimte/handige vakjes/bekerhouder etc.
-zit echt een RADIO in, itt het standaard 'soundsystem' in mijn T5, wat een prutgeluid als je 'm hard zet

Na topberaad heb ik besloten de leaseauto niet prive te gaan rijden. Het 2e topberaad leverde nog iets moois op: ik blijf de C70 er voorlopig bijhouden (er was sprake van verkoop omdat mijn vriendin niet graag in de C rijdt)!  :D
No shirt no shoes, no pinball

FGG

Citaat van: The Saint op 08-01-2008 07:40:42
-vergeleken bij mijn verlaagde C70 danst ie alle kanten op met die luxe vering en die enorme ballonbanden

En dat terwijl BMW's toch altijd weer geroemd worden om hun rijkwaliteiten. Hoe zou 't zijn geweest als ze je in iets anders hadden gedrukt? Een C5 of zo? :eusa_sick:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Jan_D.

Citaat van: The Saint op 08-01-2008 07:40:42

Na topberaad heb ik besloten de leaseauto niet prive te gaan rijden. Het 2e topberaad leverde nog iets moois op: ik blijf de C70 er voorlopig bijhouden (er was sprake van verkoop omdat mijn vriendin niet graag in de C rijdt)!  :D

Kun je altijd weer een onopvallende zilveren V70 R nemen!  ;)  ;D ;D