Introductie nieuw lid

Gestart door robisa, 25-12-2007 22:58:20

Vorige topic - Volgende topic

robisa

Hallo allemaal, ik ben een Volvo liefhebber die zich nu pas uitspreekt, specifiek voor een 850 T5, en ik ben op zoek naar een estate uitvoering. Ik ben 33 jaar en heb een gezin met een drietal vrouwen.
We willen graag een andere auto prive rijden en de Leasebak (een VW T5 met 174pk) voor de deur laten staan. Onze overweging is een ruime, veilige auto die ons in ieder geval een twee keer per jaar op vakantie kan brengen, mijn persoonlijke overweging is enigzins nog wel met een auto te rijden die het e.e.a. kan!!
IK heb me geregistreerd op dit forum om mee te kunnen liften op de ervaring en deskundigheid en zwakte voor deze auto. Ik ben niet technisch aangelegd, in ieder geval niet voor de auto, maar wil wel e.e.a. leren.
Ik hoop dat ik op dit forum mensen kan spreken die mij kunnen helpen met tips voor de aankoop van een T5.
Hopelijk tot horens :)

Volvo Felipe

Hoi Robisa,

Welkom op het forum en veel plezier met je zoektoch

;)

Ronbroek

Hoi, welkom op het forum !

Zo'n 174 pk VW Transporter is ook niet mis  :eusa_drool: , alleen die bijtelling he  :eusa_wall:

gr, Ronald 

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Claudia

Welkom Joost!

Vast felies met het voornemen nu een échte auto aan te schaffen! :P
En welkom hier.
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

FGG

Welkom op 't Forum, Robisa.

Veel succes met de zoektocht naar een mooie T-5. ;D

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: