wat zit er onder dat gaskabel kapje?

Gestart door cas, 24-12-2007 19:35:01

Vorige topic - Volgende topic

cas

onder dat kapje bij de v70 waar het wieltje zit met de gaskaben, dat kapje dat soms vervangen wordt door carbon. dat kapje met 1 torx  :)

we weten nu welke dat is.....

daar hoorde ik vandaag een KONstante zoem onder vandaan komen als mn contact op aasozware-stand staat.

waar moet ik dan aan denken? kon ff zo snel in het donker niets ontdekken.

later .... kort later.... was mijn accu ook nog eens leeg. ik was ook stadslichten aan het vervangen voor Leds.... maar aangezien deze niet veel verbruiken zal dit niet de oorzaak zijn. de radio speelde niet. alleen twee keer kontact VOL aan om lichten te testen.

ff met de bus gejumpstart,  ::) en gemeten hoeveel er werd geladen, 13,8 stationair. ( zonder de bus eraan)
ik zal morgen kijken wat hij doet op meer toeren. en het gepinde lijstje afwerken.

accu is overigens ook van 2004. dus hij kan op zijn ... geen kleurindicatie aanwezig.

maar mijn grootste vraag is dus... dat gezoem onder dat kapje.  :eusa_doh:
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Ludo

Citaat van: cas op 24-12-2007 19:35:01
onder dat kapje bij de v70 waar het wieltje zit met de gaskaben, dat kapje dat soms vervangen wordt door carbon. dat kapje met 1 torx  :)

:eusa_think:
heb je geen foto?.  ;D

de stationair regelklep.
even nazoemen is normaal als je de motor afzet.

cas

ja maar hij zoemt dus ook op alleen contact..... niet als de motor loopt  :-\
of heeft gelopen....  :-[

Dus..... " zoemt even" ..... is niet van toepassing in dit geval  :'(

Misha

Citaat van: cas op 24-12-2007 22:24:28
ja maar hij zoemt dus ook op alleen contact..... niet als de motor loopt  :-\
of heeft gelopen....  :'(
??? Dat staat er toch ook ?

Geen wespennest ?

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

cas

heb even bovenste ge-edit.... ook niet als motor heeft gelopen.

-D©©©L-

Daar is al enige tijd een hulpstukje voor:

en vieze handen kan je gewoon wassen.  ;)

cas

was op mn werk, en had de torx set net in de andere auto gebruikt.... stomme ik. en nu.... nu zit ik thuis, en stiekem kijk ik af en toe snel op internet. als ik op weg ben naar de keuken.

ja, ik woon samen en doe aan kerst  ;D

gaat het vanavond en morgen en overmorgen niet worden. en wilde toch weten waar ik aan toe ben. daarom nog eventjes wachten met dat kadootje onder de motorkap uitpak/schroeven!  ;)

ging net de hond uitlaten, en daar ging een man in het zwart bijna mijn auto uitpakken.... met een schroevendraaier...

NIET naar het bos gaan op kerstavond!

gelukkig heb ik geen tjiewaawaa......

maar ook toen geen zin meer om te sleutelen.

ovlov 058

Citaat van: cas op 24-12-2007 23:32:27

ging net de hond uitlaten, en daar ging een man in het zwart bijna mijn auto uitpakken.... met een schroevendraaier...

Wil je nu zeggen dat je op kerstavond of dag iemand op heterdaad betrapt hebt die je wagen wou stelen of bewerken ???

Waar heb je hem begraven ;D

cas

Citaat van: ovlov 058 op 25-12-2007 18:23:46
Citaat van: cas op 24-12-2007 23:32:27

Wil je nu zeggen dat je op kerstavond of dag iemand op heterdaad betrapt hebt die je wagen wou stelen of bewerken ???

Waar heb je hem begraven ;D

het was een erg grote man met zwarte jas en een bonte kraag :evil:.... ik.... klein mannetje en een te aardig gezicht :D..... en het was aan de rand van het bos, geen hond behalve die van mij 20 meter verderop te bekennen, dus was allang blij dat ik hem afschrok door me breed te maken en recht op hem af te lopen. ( ik had 2 broeken aan, bodywarmer en daarover een dikke winterjas en een pet op mn koppetje) voor hem was ik ook een donkere gestalte dat uit het bos kwam lopen met een grote rotweiler met blinkend lampje om zn nek.

Dus begraven, nee..... er ging wel veeeeel adrenaline door mn lichaam!   :police:

maar ja, op kerstavond probeerde iemand in mijn auto in te breken of zelfs in zijn geheel mee te nemen.  :o