Wie kent deze?

Gestart door Obbie, 27-12-2007 11:10:03

Vorige topic - Volgende topic

hathü

Citaat van: Obbie op 27-12-2007 11:49:43
Volgens RDW nog APK tot april 2008, dus van afkeur is nog geen sprake op dit moment. Verder is een voorruit wel te vervangen voor een redelijk bedrag met behulp van de verzekering ;)
Dat is dus de verzekering tillen en geen behulp van de verzekering. :police: :eusa_naughty:

Obbie

Citaat van: R.Bijl op 06-01-2008 11:55:40
je zou de garage kunnen bellen,hij zou bij 360.000 gedaan moeten zijn anders het zekere voor het onzekere nemen  ;)

o ja van harte met je aanwinst..

Tja, hij komt van handelaar en geen idee waar de laatste beurt (behalve natuurlijk de afleverbeurt) gedaan is.

@Hathu, je hebt gelijk maar ik ga natuurlijk niet roomser zijn dan de paus.  Je gaat me toch niet vertellen dat jij zo'n ruit netjes voor eigen rekening zou nemen?

denkweb

Riem + waterpomp simpelweg laten vervangen, dit voorkomt verrassingen en is het risico niet waard!

Philip850

kans is natuurlijk behoorlijk aanwezig dat een dure onderhoudsreparatie als een distributieriem niet vlak voor de verkoop nog gedaan is. zou niet slim zijn van de vorige eigenaar.
Volvo 855R "Black Moose" '96
BMW K1600GT '20
Mercedes-Benz L206D camper '73

hathü

Ik heb een all risk :D. Was ooit rooms en zelfs misdienaar :angel:

animalT5R

Citaat van: Philip850 op 06-01-2008 14:23:17
kans is natuurlijk behoorlijk aanwezig dat een dure onderhoudsreparatie als een distributieriem niet vlak voor de verkoop nog gedaan is. zou niet slim zijn van de vorige eigenaar.
Denk dat je dat verkeerd ziet,neem aan dat jij zelf ook geen geld meer in  een auto gaat steken die je toch gaat inruilen . .
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Obbie

Citaat van: animalT5R op 06-01-2008 16:15:43
Denk dat je dat verkeerd ziet,neem aan dat jij zelf ook geen geld meer in  een auto gaat steken die je toch gaat inruilen . .

Volgens mij zien jullie hetzelfde en zijn het wel eens.
Ik denk ook dat de riem vast wel aan de beurt is.  Pomp ook gelijk doen zeg je Denkweb?
Iemand een tip waar in de buurt van Amersfoort het voor een mooi prijsje goed gebeurt (Serva dealer of ????)

VolvoDeMio

Citaat van: hathu op 06-01-2008 12:05:10
Citaat van: Obbie op 27-12-2007 11:49:43
Volgens RDW nog APK tot april 2008, dus van afkeur is nog geen sprake op dit moment. Verder is een voorruit wel te vervangen voor een redelijk bedrag met behulp van de verzekering ;)
Dat is dus de verzekering tillen en geen behulp van de verzekering. :police: :eusa_naughty:

[Begin Preek]
Dan maar roomser dan de paus!!!!!!!
Wat is de volgende stap..... Doorrijden na een ongeluk..?
Toegegeven, verzekeraars zijn vaak in een bepaalde mate zelf ook oplichters.

Mijn advies...Houdt het netjes, en als je door je verzekeraar opgelicht bent, dan mag je ze zelf ook oplichten...
[Einde Preek]

Obbie

Citaat van: Obbie op 06-01-2008 17:33:56
Citaat van: animalT5R op 06-01-2008 16:15:43

Volgens mij zien jullie hetzelfde en zijn het wel eens.
Ik denk ook dat de riem vast wel aan de beurt is.  Pomp ook gelijk doen zeg je Denkweb?
Iemand een tip waar in de buurt van Amersfoort het voor een mooi prijsje goed gebeurt (Serva dealer of ????)

Ha, na controle blijkt de distributieriem bij 350k te zijn vervangen. Dus dat is een meevallertje. Ben nu een paar dagen verder en de wagen rijdt helemaal prima. Enige puntje is dat hij op gas niet zo heel erg lekker stationair loopt als op benzine (als hij koud is)