Volvo T-5R mattenset - interesse in repro?

Gestart door coyote1980, 28-12-2007 17:37:10

Vorige topic - Volgende topic

coyote1980

Al een tijdje ben ik op zoek naar een goede bestuurdersmat of een complete originele T-5R mattenset, want in mijn bestuurdersmat zit een slijtplek van een hak. Helaas zijn ze al een tijdje niet meer leverbaar via de dealer, dus een poos heb ik via Marktplaats geprobeerd een set te pakken te krijgen.

Tot nu toe zonder succes. Wel een tip van ene Jos (een collega T-5R rijder) via de mail om bij matten-online.nl een reproversie te bestellen. Hij had al contact gehad met matten-online.nl en had te horen gekregen dat het geen probleem was om een goede repro te laten maken met het juiste stiksel en met de juiste afmetingen.

Wellicht dat er meer zijn die een dergelijke set met geel '850' stiksel willen bestellen, ik verwacht dat er dan ook wat over de prijs onderhandeld kan worden. Of misschien dat de 850 Club een voorraadje wil aanleggen, misschien ook een idee (laat het dan even weten).

Afijn, ik laat dit topic een poosje staan, ik heb nog geen idee wat de prijs is voor één set, laat staan de prijs als er wat met kwantumkorting gedaan kan worden.

Als je interesse hebt, kopieer dan onderstaand lijstje, voeg je naam en het aantal sets dat je wilt onderaan toe en post het nieuwe lijstje in je reactie. Over een aantal dagen zal ik eens kijken hoeveel interesse hierin is en dan zal ik ook met matten-online in overleg gaan. Mocht je het aantal sets later willen veranderen, of je wilt ervan afzien, dan een nieuwe post met de lijst geinteresseerden waar je jezelf uit verwijdert hebt. Deelbestellingen kunnen niet, het gaat om complete sets.

------------------------------------------------------------

- coyote1980 [2 sets]
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

M a r c

Ze kunnen nooit het originele lettertype gebruiken... tenzij ze een claim van Ford aan hun broek willen  :-\
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

coyote1980

Citaat van: M a r c op 28-12-2007 17:39:49
Ze kunnen nooit het originele lettertype gebruiken... tenzij ze een claim van Ford aan hun broek willen  :-\

Heb je dat nagevraagd bij matten-online.nl?

Het zal worden gemaakt op verzoek van de klant, ik, dus het lijkt me dat het dan ook voor risico van de klant is. Bovendien: dan had Volvo die mattensets zelf nog maar beschikbaar moeten hebben. Zij hebben het uit het assortiment gehaald en dan vind ik dat ze er niet moeilijk over mogen doen.

Een ander verhaal zal het inderdaad worden als matten-online gaat adverteren met matten met copyrighted teksten, maar dat gebeurt dus niet.

Marc O.

Lijkt me dat er niks aan de hand is zolang je maar geen brief naar Ford/Volvo stuurt met de melding dat je hun copyright hebt geschonden ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

robbie409

Ik heb wel interesse.

Liefst met een R erin (juiste lettertype) of met 850. Je kunt ze nog kopen met Volvo...

coyote1980

Maar goed, voordat iemand die interesse heeft straks tal pagina's zit door te worstelen met hypotheses, laten we er vanuit gaan dat als matten-online aangeeft ze te kunnen leveren dat ze ze ook zullen leveren. Dus bij interesse gewoon jezelf aan de lijst toevoegen:

@robbie409: dan onderstaande lijst kopieeren en eronder je eigen naam toevoegen, alsmede het aantal dat je wilt (reserve, altijd handig  ;)) - het is ondoenlijk om straks alle pagina's door te worstelen en uit te pluizen wie nou eigenlijk een set wil...

--------------------------------------------------------------------------

- coyote1980 [2 sets]

robbie409

Marco, werk jij bij Ford ofzo? ;)

Denk je nu echt dat die er wakker van liggen als een aantal mensen die verantwoordelijk zijn voor het in stand houden van een aantal Volvo-iconen, zelf ervoor zorgen dat hun Volvo's weer wat origineler worden?

Want ze kiezen er zelf voor om matten met neutraal Volvo te maken, en onze stiksels niet te leveren.

robbie409

- coyote1980 [2 sets]
- robbie409 [2 sets, liefst alleen de voormatten]

Marc O.

Citaat van: robbie409 op 28-12-2007 17:51:44
Marco, werk jij bij Ford ofzo? ;)

Denk je nu echt dat die er wakker van liggen als een aantal mensen die verantwoordelijk zijn voor het in stand houden van een aantal Volvo-iconen, zelf ervoor zorgen dat hun Volvo's weer wat origineler worden?

Want ze kiezen er zelf voor om matten met neutraal Volvo te maken, en onze stiksels niet te leveren.

Neen, ik reageer alleen maar op deze post:

;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

t5karel

- coyote1980 [2 sets]
-T-5 Karel[2 sets]
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

robbie409

Ik zou maar snel een andere avatar nemen :D

Esveldt

Ik kreeg onlangs een telefoontje van Ford....

Of ik ook petjes kon maken tbv de Focus ST.

Ik zei dat ik dat niet wat vond.

;D ;D ;D ;D

willow

Citaat van: t5karel op 28-12-2007 18:10:38
- coyote1980 [2 sets]
-T-5 Karel[2 sets]

WILLOW ------ook liefst de voormatten cream yellow t5r :eusa_dance:

Ronbroek

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Ronbroek

- Coyote1980   [2 sets]
- Robbie409      [2 sets, liefst alleen de voormatten]
- T-5 Karel        [2 sets]
- WILLOW ------ook liefst de voormatten cream yellow t5r
- Ronbroek       1 set T-5R

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter