keuze internetprofider

Gestart door FRANQ, 31-01-2008 11:16:10

Vorige topic - Volgende topic

JorritV70

Citaat van: elmarconi op 31-01-2008 13:26:27
Jaren @home +KPN gehad, maar recentelijk gezwicht voor Alice. 30 euro/maand incl. gratis bellen naar vaste nummers in NL. Verbinding OK, 20 Mbits/s , maar zit dan ook < 400m van de centrale.

Zoals met alle providers denk ik dat je geluk en pech kunt hebben. Op allerlei fora lees je meestal de klaagzang van degene waar iets niet werkt.
Heb wisselende ervaringen met helpdesken van XS4All, @home, Alice, KPN, en muv XS4All is het allemaal erg bedroevend. YMMV.

--edit-- Titel aangepast  ;)

Ik had Demon, dit was echt een super provider, in 4 jaar tijd niet een storing gehad, een keer wegens een fout in een her instalatie van mijn pc de GRATIS helpdesk moeten bellen, binnen 2 minuten had ik een medewerker aan de lijn en binnen 3 min was ik geholpen. HELAAS is Demon opgekocht door XS4all, eerst 4 weken moeten wachten voor ze er achter waren waarom de mail het niet meer deed (intotaal meer dan 3X een uur aan de (betaalde)lijn gehangen), daarna gelijk in de eerste maand storing (geen internetverbinding) daarn een maand storings vrij 3de maand weer storring toen ik thuis kwam van het werk deed hij het weer. afgelopen maand (maand 4) weer storing weer meer dan een uur aan de (betaalde helpdesk)lijn gehangen krijg ik de mede deling dat ik het op hun site had kunnen vinden dat er een storing was, als of iedereen mobiel internet heeft voor als XS4all het weer niet doet. Nou ik wel onder tussen en de storingsite van XS4all staat bij mijn "favorieten", Daar wordt je toch niet vrolijk van.

IK WIL DEMON TERUG!!!!!

GRoet Jorrit