minimeeting bij MC Donalds Almere(haven)

Gestart door M.E. AMC, 01-01-2008 22:49:17

Vorige topic - Volgende topic

BartusKN

JAAAAAAA forumsticker binnen YES! wat een snelle service zeg eergisteren betaald gisteren in huis. even plakken :D

Flipjes 850 R

Citaat van: BartusKN op 12-01-2008 11:56:15
JAAAAAAA forumsticker binnen YES! wat een snelle service zeg eergisteren betaald gisteren in huis. even plakken :D

Wel rechtplakken , en de kleine lettertjes lezen bij de gebruiksaanwijzing.... ;D
855 R Automaat Dark Olive Pearl

BartusKN

DONE! fotos even uploaden!

Chris

Chris

Ff een check mensen; 14.00 uur gaat het festijn morgen van start?

M.E. AMC

;D ;D ;D
hihihi, zal er ook zijn maar ff later 14.30 kleine meid gaat mee ligt nu ff te slapen.
en natuurlijk de boy's
Abyssus eram plenus, sic ego venit tergum

WYD

Zo even de auto wassen en dan ook op weg naar de mac.  :)
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

Enno

Wat zijn jullie weer allemaal fanatiek ;)..

Ik heb 2 auto's om uit te kiezen. De een is vies de andere is ERG VIES met hoofdletters.

Ik zit net wat te eten ;) ik ben er over een dik half uurtje wel. Met de vieze auto.

Tot dadelijk.

Enno

Was rond 5 uur weer thuis. Uiteindelijk een man of 13-15 geweest. Was een gezellige maar KOUDE meeting.

Een aantal nieuwe gezichten. leuk dat Emiel, Marcel & Ivo later nog kwamen kijken. Ze hadden het wel gezien op de nieuwjaarsmeeting in Nijkerk, dus nog even doorkarren naar Almere.

Ik heb wel een aantal foto's gemaakt moet ik nog uploaden.

WYD

Was inderdaad gezellig en toch nog een leuke opkomst.
In La place was het een stuk aangenamer met een bak koffie.  :P
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

fearless

Citaat van: Enno op 13-01-2008 17:37:07
leuk dat Emiel, Marcel & Ivo later nog kwamen kijken. Ze hadden het wel gezien op de nieuwjaarsmeeting in Nijkerk, dus nog even doorkarren naar Almere.

Tja het was ook zo koud in Nijkerk.  ;D

BartusKN

Citaat van: fearless op 13-01-2008 18:44:59
Citaat van: Enno op 13-01-2008 17:37:07
leuk dat Emiel, Marcel & Ivo later nog kwamen kijken. Ze hadden het wel gezien op de nieuwjaarsmeeting in Nijkerk, dus nog even doorkarren naar Almere.

Tja het was ook zo koud in Nijkerk.  ;D

hoelaat kwamen jullie dan ? zeker toen ik al weer weg was :( gaat zo ook ff fotos opladen :P)

macdriver

ben ook nog even wezen kijken in nijkerk en daarna naar de mac maar heb alleen de auto's gezien  volgens mij waren jullie toen allemaal binnen.
ben toen maar doorgereden  naar huis en naar ajax - az verder geluisterd  :eusa_dance:
vind het wel jammer dat ik de meeting gemist heb volgende keer beter

Enno

Volgens mij zagen we je wegrijden. We zaten boven in de La Place.....was erg frisjes om al die tijd buiten te blijven staan.