It is I....

Gestart door kawadude, 30-12-2007 21:31:54

Vorige topic - Volgende topic

kawadude

Ook ik zal me zoals het hoort eerst maar eens ff voorstellen. Ik ben dus Roland en ben (samen met m'n vriendin :eusa_wall:) sinds begin december in het bezit van een V70 uit '97. Tis onze eerste Volvo. Hij komt uit Duitsland, staat 220000 op, tis een automaat en we waren eigenlijk direct verkocht. Helaas bleken er toch wel de nodige mankementjes aan te zitten. Gelukkig niet motorisch (op een lekkende oliekeering na dan...., maar daar is zo'n sleuteldag dan wel weer goed voor), wel waren er een boel kleine dingetjes mis, van kapotte lampjes in het dashboard tot het bestuurdersportierslot wat niet meer open ging. Gelukkig heb ik inmiddels het meeste kunnen herstellen.
Ik ben hier eigenlijk terecht gekomen via een collega, maar eerlijk gezegd weet ik niet eens hoe hij hier heet...

Nou verder wat mijn naam hier betreft: heeft inderdaad dus niks met Volvo te maken, maar meer mijn andere (op dit moment in ruste zijnde... :eusa_doh:) hobby.

Owja, ben dus van de week ff met Mark (die collega) mee gegaan naar Lopik, ff staan blauwbekken onder de kerstboom. Voor degene met een goed geheugen: die rooie langs de weg is dus van mij.

Groeten,
Roland

rifwachter

welkom op het forum !

succes met je nieuwe aanwinst.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Vertigo

Aha, nu ben ik er dus achter van wie die rode V70 met splinternieuw kenteken was!

Welkom op het forum en veel plezier met je roffel.

de boekhouder

Heeft Mark je ook iets over foto's verteld ?   ;D

Veel plezier met je V70 natuurlijk   :eusa_clap:

Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

kawadude

Fijn dat ik dat mysterie heb kunnen verhelderen, en wat de foto's betreft... ik heb begrepen dat ze er haast al op staan voordat ze gemaakt zijn, maar ik heb nog niet gekeken. Ga ik meteen ff doen.

Snellebaksteen

Zet er gelijk maar een foto van je groene ding bij, ben je dat gezeur ook voor.  ;D

Welkom!
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Niek

Welkom op het forum, en succes met je nieuwe roffel! Ben benieuwd naar de foto's ;)
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

mark71

Hey jij ook hier,  welkom.

Hebben ze het al over foto's gehad? :eusa_shifty: :eusa_whistle:

PatrickW

Hey, heb je je wat foto's?  :angel:

The Herb

roland en vriendin en de rooie,

Mijn aanmelding als lid is gepaard gegaan met allerlei positieve reacties.
Roland, welkom op het forum.
Veel plezier samen van je rooie.

Tthe Herb
855 T5 Estate, gitzwart, 20V, 2.3, 255k in 1998, 336k in 2016

FGG

Welkom op 't Forum, Roland.

Ennuh, misschien even wat foto's plaatsen. Ook van dat (gif)groene ding... :eusa_whistle:

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Chris

Welkom hier Roland en vriendin,

Veel plezier van de roffel.

Groeten,
Chris

kawadude

Citaat van: FGG op 31-12-2007 15:12:53
Welkom op 't Forum, Roland.

Ennuh, misschien even wat foto's plaatsen. Ook van dat (gif)groene ding... :eusa_whistle:

FGG

Thnx allen, ik heb helaas op t moment alleen nog maar de foto's van de advertentie op marktplaats ow en btw... hijs niet gifgroen, zou eigenlijk wel moeten he... kawagroen, maar vond blauw gewoon mooier, soort laserblue zeg maar...

Chris

Nette roffel zo te zien!