Even voorstellen RyanB, en ja "de Roffel" blijft

Gestart door RyanB, 05-01-2008 10:49:39

Vorige topic - Volgende topic

RyanB

Hallo allemaal,

mijn naam Is Ryan en ik heb al een paar keer gekeken op het forum, voornamelijk om te leren waar ik op moet letten bij de aankoop van een t5/t5r.
Nu heb ik er een gekocht, maar die is voor de verkoop.
Zelf rijd ik in een Golf V Variant, en had de Volvo voor mijn vrouw bedacht, maar ze rijdt liever in haar Fiatje, dan hoeft ze nergens naar te kijken!
De Volvo zal ik bij de advertenties plaatsen

P.S. een erg leuk en informatief Forum.

Gr Ryan

-D©©©L-

Citaat van: RyanB op 05-01-2008 10:49:39
Hallo allemaal, maar ze rijdt liever in haar Fiatje, dan hoeft ze nergens naar te kijken!

:eusa_think: Lijkt me sterk.

RyanB

Oeps , forumregels niet goed gelezen  :-[
Dan houd die advertentie maar even tegoed, het is niet de eerste keer dat ik op het forum zit, en zeker...........

Turbobiker

Welkom Ryan.

Maar leg eens uit: je zoekt een Volvo 850, koopt er eentje, maar die verkoop je weer ???
De Tussenpaus

FGG

Citaat van: RyanB op 05-01-2008 10:49:39
Hallo allemaal, maar ze rijdt liever in haar Fiatje, dan hoeft ze nergens naar te kijken!

Deze mag je idd even uitleggen.

Welkom op 't Forum, Ryan.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Laserblue

Zelf rijd ik dan weer liever in een T5(R) dan een Golf  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

FGG

Citaat van: Laserblue op 05-01-2008 15:15:17

Volvo

;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Laserblue

Citaat van: FGG op 05-01-2008 16:11:50
Citaat van: Laserblue op 05-01-2008 15:15:17

Volvo

;D

Nou..... :eusa_think:
een V6 4-motion of een 440?
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

RyanB

Nou mannen dat komt zo, na wat zoeken heb ik 2 weken geleden in Italie een groene 2,0l T-5R estate van 95 gekocht. In eerste instantie voor mijn vrouw,mocht ze er interesse in hebben, want zelf rijd ik zoals gezegd in een Golf V Variant van de zaak.
Mijn vrouw rijdt zelf in een Punto en hoeft dus zoals ze zelf zegt nergens naar te kijken ???, niet naar warmrijden, stoepranden, parkeerdeukjes door winkelwagentjes enz.
En aangezien ze weet hoe zuinig ik ben :police:, wil ze die verantwoording niet dragen, en dat respecteer ik.
Bij deze bied ik hem dus aan, hij mag weg, maar hoeft nog niet weg want hij eet geen brood.( Nog op Italiaans kenteken).
Dus, mocht er iemand interesse of vragen hebben, stuur even een P.M.

RyanB

Ja jullie lezen het goed, er is toch nog een god!
Helaas  :angel: heeft de punto van mijn vrouw het opgegeven en heeft ze een andere auto nodig. Dus de T-5r blijft gelukkig :eusa_dance:!
Nu heb ik alleen een vraag.
IK heb al een paar keer zitten lezen op het forum, en ik zou hem eventueel wel willen tunen, maar de spullen die aangeboden worden zoals downpipes en complete uitlaatsystemen, passen die ook op een 2.0l t-r5 (italie) of zit daar toch verschil in. Qua standaardvermogen ontlopen ze elkaar volgens mij niet zoveel.
Ik heb met de t-5r een paar proefrondjes gemaakt op een industrieterrein, en met de t-5 van mijn  vader gereden. Die overigens te koop staat.
Sinds vandaag liggen de originele t-5r velgen er weer op, na een behandeling door de velgendocter.
]http://[/img]]http://img299.imageshack.us/img299/1069/afb003agr6.th.jpg[/img]

e=afb007apz0.jpg][/URL]

de geneRaal

welkom!!!

en hier vindt je veel info,wat volvoDemio al heb gelinkt
Blackstone under construction