855 T5 "R design project"

Gestart door Volvo Felipe, 03-01-2008 00:33:40

Vorige topic - Volgende topic

Volvo Felipe

Eerst de CY en nu een T-5 Estate, dan zal ik maar even stoppen met auto's aan te kopen.
Nu hoop ik nog op enkele leuke treffens en dan ik eens kiezen met welke ik die dag buiten ga komen. Tenzij ik op deze estate de afneembare trekhaak laat staan en de CY op een trailer plaats dan ben ik ook met beide aanwezig. is een optie
:D :D

Volvo Felipe

Velgen zijn al opgehaald, morgen de uitlaat van de CY veranderen door die van TME en dan kan die Simons onder mijn Estate.

Chris

Citaat van: Black Magic op 09-01-2008 22:11:49
Citaat van: Chris op 09-01-2008 21:22:03
Citaat van: Volvo Felipe op 09-01-2008 21:02:16
Tja liever niet.

Maar als je een mooie Roffel wilt dan moet je dit zien als investering voor het plezier.

:eusa_drool: :eusa_drool:

Daar ben ik het helemaal mee eens...

De leuke upgrades en noodzakelijke reparaties en vervangingen kosten wat.. maar hij wordt er wel steeds mooier van. Maar ook hieraan komt een eind, op een punt is hij af en heb je alleen nog onderhoud. Dan is het 100% genieten ;D.

Ik hou je verslag nauwlettend in de gaten!

Laat ik dat punt nou nog nooit bereikt hebben  ;) perfectionist he 8)

Na een bezoekje ET vandaag is mijn eigen punt eigenlijk weer wat ontkracht. Ik vind / bedenk toch steeds wel weer iets anders leuks dat ik eigenlijk toch ook nog wel heel misschien wil hebben :eusa_whistle:

Starbuck

Citaat van: Chris op 11-01-2008 19:44:02
Citaat van: Black Magic op 09-01-2008 22:11:49
Citaat van: Chris op 09-01-2008 21:22:03
Citaat van: Volvo Felipe op 09-01-2008 21:02:16
Tja liever niet.

Maar als je een mooie Roffel wilt dan moet je dit zien als investering voor het plezier.

:eusa_drool: :eusa_drool:

Daar ben ik het helemaal mee eens...

De leuke upgrades en noodzakelijke reparaties en vervangingen kosten wat.. maar hij wordt er wel steeds mooier van. Maar ook hieraan komt een eind, op een punt is hij af en heb je alleen nog onderhoud. Dan is het 100% genieten ;D.

Ik hou je verslag nauwlettend in de gaten!

Laat ik dat punt nou nog nooit bereikt hebben  ;) perfectionist he 8)

Na een bezoekje ET vandaag is mijn eigen punt eigenlijk weer wat ontkracht. Ik vind / bedenk toch steeds wel weer iets anders leuks dat ik eigenlijk toch ook nog wel heel misschien wil hebben :eusa_whistle:

Misschien? Ben er zeker van dat je dat gaat doen.... :eusa_whistle:

Volvo Felipe

Ik ga mijn motorkapje een kleine aanpassing geven zoals op de foto

;D

Black Magic

Gaaf hoor z on toch orginele XC grille  ;D

Volvo Felipe

Hihi,

Gewoon proberen en we zien wel door niks te doen weet men niks

Starbuck

Citaat van: Black Magic op 12-01-2008 22:41:02
Gaaf hoor z on toch orginele XC grille  ;D
Mooi! Heb de foto's gezien hoe het zal worden, is toch heel speciaal....  :)

Volvo Felipe

Hehe,

Ik moet toch altijd wat anders doen of dwarsliggen, dus krijgt deze Estate de grill van XC/C70 mee

Zo wat anders

;)

Duell

Manga

Komen er nog wat foto's?
850R 2.0 DOP

Volvo Felipe

ga deze week voortdoen heb nog geen tijd gehad

:'( :'(

Volvo Felipe

Voila,

Heb vandaag nog wat mechanisch in orde gebracht nieuwe keerring + pakking aan de retour van de turbo, en heb ook nieuwe klemmen op de waterleiding gezet die achteraan de motor loopt.

Grtz :)

Starbuck

vraagje, is niet zo belangrijk hoor, maar hoeveel PK's staan er op je verlanglijstje? :eusa_angel:

Volvo Felipe

Citaat van: Starbuck op 16-01-2008 14:18:23
vraagje, is niet zo belangrijk hoor, maar hoeveel PK's staan er op je verlanglijstje? :eusa_angel:

Weet ik nog niet