Stoelverwarming

Gestart door Timaro, 05-01-2008 20:33:55

Vorige topic - Volgende topic

850newbie

Duurt bij mij zeker 5 minuten zowel bestuurderskant als de bijrijderskant, vervolgens kan het redelijk warm worden maar tot nu toe geen brandblaren. Ik vind het echt lang duren voor het merkbaar is maar alles beter dan geen stoelverwarming.

Timaro

Bedankt voor alle reacties!!!

Ik had dan al snel door dat ik het zogenaamde "placebo" gevoel had. Zo van, het lijkt wel of ik wat voel maar ik weet niet wat ik moet voelen dus het zal wel goed zijn maar ik denk niet dat het goed is.
Ik ben dus nog eens gaan onderzoeken en hij doet het nu inderdaad echt! Na ca. 2,5 minuten wordt ie echt goed warm. Wat was het dan waarom die het niet deed willen jullie natuurlijk weten :P.

:eusa_sick: :eusa_sick: :eusa_silenced:

Ik had de stoel teruggeplaatst, netjes...

Maar was de stekker vergeten. ::)

Groeten,

Max

Ludo

Citaat van: Timaro op 06-01-2008 20:25:53
Ik had de stoel teruggeplaatst, netjes...

Maar was de stekker vergeten. ::)

lol  ;D

kan gebeuren.

brammutjuh

Denk dat ze bij mij ook na zo'n 2 minuutjes warm beginnen te worden en daarna gaan ze vanzelf ook weer uit om daarna om ongeveer de 15 minuten weer aan te slaan (en daaarna weer uit als het te warm wordt). Prima wat mij betreft :)
VOLVO 850 2.5 20V, DOP, 1996: PD-ZN-55
VW Kever 1/11 De Luxe Faltdach, 1959: BG-50-73

de geneRaal

dievanmijdoettutniet :eusa_eh:
Blackstone under construction

BartusKN

bijrijders stoel doet het perfect hoor ik van de ladies :P maar mijn eigen stoel :( hangt een draadje los en weet neit welke dat is of waar het hoord iemand een aansluitschema / tutorial hoe ik me stoel kan loshalen en hoe de draden horen :P) Tis een wittedraad met rode streep :(

razorx

Als je onder de stoel naar boven frummelt met je hand in het gat onder de stoel voel je vermoedelijk de connector die is blijven zitten.

Bij mij waren de draadjes ook afgebroken.

Zaklamp en spiegel kunnen helpen.

de geneRaal

dan ga ik ook een keer kijken.......................
Blackstone under construction