Ik heb verscheidene lekken

Gestart door lipton, 06-01-2008 19:14:16

Vorige topic - Volgende topic

Misha

Citaat van: lipton op 06-01-2008 21:35:23
Belgisch en Hollands schelen toch wel veel hoor :D

steenmarters ??
http://nl.wikipedia.org/wiki/Steenmarter

De steenmarter leeft vaak vlakbij de mens en neemt vaak zijn intrek in huizen, op de zolder of in een spouwmuur, of in auto's, onder de motorkap. Hier kan hij schade veroorzaken aan bedrading en isolatiemateriaal.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

thuur

Citaat van: lipton op 06-01-2008 21:51:10
Citaat van: elianmars op 06-01-2008 21:43:04
Is het reservoir van de servo droog bovenop? Bij mij was het telkens behoorlijk nat. Ik heb een nieuwe dop voor het reservoir gekocht en geen lekkage meer en ik hoefde niks meer bij te vullen.
nat is hij ook maar als ik hem dan afdroog de dop (waar je de hoogte van het vloeistof kan meten) en hem er vervolgens weer insteek om te meten dan komt het onder het minimum

Daar waar de X staat

De X ??? Er staan 3 streepjes: (van boven naar beneden) HOT, COLD en ADD. Pas als het peil op of onder ADD staat bijvullen tot al naar gelang de temp. van de motor. Niet overvullen.

Hoe peil je eigenlijk olie? Warme motor, koude motor, auto vlak, na een rit, voor een rit, ...?

En er staan nog meer onbeantwoordde vragen in eerdere berichten..

Gr ;)

lipton

ik vul hem tot het streepje cold als hij koud staat :)

steenmarter
een broertje van de Fret..

Volvo Felipe

Hey Gio laat jij uw motor nadraaien of leg je hem zo af?

Ludo

Citaat van: thuur op 06-01-2008 22:14:58
En er staan nog meer onbeantwoordde vragen in eerdere berichten..

de vragen ook eens leren lezen.

Citaat van: lipton op 06-01-2008 21:51:10
Citaat van: elianmars op 06-01-2008 21:43:04
Is het reservoir van de servo droog bovenop? Bij mij was het telkens behoorlijk nat. Ik heb een nieuwe dop voor het reservoir gekocht en geen lekkage meer en ik hoefde niks meer bij te vullen.
nat is hij ook maar als ik hem dan afdroog de dop (waar je de hoogte van het vloeistof kan meten) en hem er vervolgens weer insteek om te meten dan komt het onder het minimum

Daar waar de X staat

wat heeft het oliepeil met Marcel zijn vraag te maken?.

lipton

Citaat van: Volvo Felipe op 06-01-2008 22:19:44
Hey Gio laat jij uw motor nadraaien of leg je hem zo af?

als ik gewoon heb gereden laat ik hem nog een 20tal sec draaien in P en als ik goed heb gas gegeven laat ik hem nog een aantal minuten draaien.