special edition

Gestart door ex_beamerman, 20-01-2003 23:06:31

Vorige topic - Volgende topic

Harm_T5

Ik geloof dat ze bij Halfords een rek vol hebben met dit soort plaatjes...   Of zou het een echte SE zijn? Die zijn in Zweden en US wel geleverd.

Hmm raar  wij hebben een 855 SE ... dit is een origineel IN NEDERLANDSE auto. Ik heb op mijn werk , waar tevens de auto gekocht is ( ook door de vorige eigenaar) alles afgezocht om de herkomst te achterhalen. Maar hij is echt origineel nederlands ... er Rijden geloof ik nog 14 andere origineel nederlandse SE'S in nederland rondrijden ...
Keep on roffeling :D

denkweb

SE, volgens mij is dat een combinatie hebben van twee of meer volvo-lines... of vergis ik me nu?

Paul_H

CiteerSE, volgens mij is dat een combinatie hebben van twee of meer volvo-lines... of vergis ik me nu?

In Sweden zie je alleen maar SE dingen rijden, ook van de X40 serie. En van de S/V70 ook. En als je die vergelijkt met Nederlandse autos zijn het gewoon de autos met "Europa" pakket. Ik heb nooit een T5 SE gezien gewoon 850 2.5 SE die dingen.

PieT111

In Zweden zie je ook veel 850's met alleen de aanduiding TURBO. Komen die overeen met de Nederlandse T-5?
Busje komt zo!

Joeri

In zweden rijden ze ook veel met CLASSIC achterop. Das dan de eerste s/v70 serie en volgens mij kan je die nog gewoon bestellen ofzo.
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

PieT111

Citeerja hoor, stond op die van mij ook.(USA uitvoering)
onderdelen verschillen wel een beetje.

Dat LPi van jou heeft dat met gas te maken of is dat hetzelfde als LPT bij Saab ???
Busje komt zo!

PieT111

???Ik heb me altijd laten vertellen dat gas en turbo niet goed samen gaan.
Busje komt zo!

PieT111

Zou voor mij misschien dan ook een goede optie zijn. ik rijd nu veelal in het "dieseltje" (Peugeot Partner) van de zaak om in benzinekosten te besparen. Maar vanzelfsprekend zou ik het liefst die 40.000 km per jaar in mijn T-5 "kachelen". Wat zijn de nadelen?
Busje komt zo!

PieT111

Klinkt goed, hoop je morgen even te spreken!! :D
Busje komt zo!

ex_beamerman

hier dan eindelijk een foto van het plaatje op het dash.kastje,
ik ben steeds meer van mening dat het er niet hoort.
groet jhonn

Reitse

hnmmm... een wit vlakje met een rood kruisje in je auto??  ;)

ex_beamerman

eehm....tja, ???weer niet gelukt met een foto, >:(
heb er geen geluk mee.
is de foto te groot of zo? ???

PJ-T5R

Bedoel je dit?

PJ

Jak

Plaat-JE zie je toch ?  ;D
K
Estate `95, 25i-10V, 350k, -3 dB

Roy_Heitzer

Nope,hoort er zeker weten niet.Ik heb bij een van mijn vorige auto`s ook zo`n embleempje gekocht bij Halfords om een kras op mijn dashboardkastje te verbloemen