van Audi naar Volvo ????

Gestart door ringmaster, 11-01-2008 17:22:52

Vorige topic - Volgende topic

Hans Duiven

Citaat van: daytonawim op 12-01-2008 10:48:46
Nou de nieuwe A5 is toch wel een hele mooie auto geworden :-)))))

Ja, geweldige kappersautoc.q. foutgeldbak!
Toevallig zat er eentje mij op te drukken vanmiddag toen ik vanaf meppel de A32 opreed. Duurde niet al te lang nadat ik de T5 ff de sporen gaf. Geweldig. Ik kon nog nét in mijn spiegeltje die verbeten kop incluis fout ringbaardje zien  ;D

Hans

ringmaster

Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 22-10-2008 16:39:11
meer info en pics zijn uiteraard welkom, maar evengoed WELKOM als vol(vo)waardig forummer  ;D

als ik de wagen heb zal ik alles uitgebreid vertellen en laten zien....van de wagen natuurlijk hé ;-)

mehn

Citaat van: )()()sT op 22-10-2008 16:35:25
Mooi!

Maarre... een T-5 op LPi... Hopelijk wel gasinjectie (Viallle)??

Vialle maakt geen gasinjectie :P

Wel vloeibare LPG injectie  :angel:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

)()()sT

ringmaster

Hoi hoi,

de wagen is door de keuring zonder problemen (hoe kan het ook anders!!!). Hier in Belgenland wordt de wagen bij keuring-voor-verkoop nog eens een 200tal punten nagekeken opdat de koper zou weten wat er allemaal mis zou kunnen zijn. Na de keuring had de man van het keuringsstation commentaar..... dat de wagen er nog heel goed uitzag ondanks zijn leeftijd en kmstand. Ikke blij blij blij :-)
Nu nog afspreken om hem te gaan halen, wat volgende week ergens zal moeten gebeuren.
Op de Audi heb ik ook een koper ;-) dus zoals het nu staat zal mijn nick volgende week ergens verandert moeten worden :-)

wordt vervolgd...