Stadslicht aanpassen

Gestart door MarkoC70T5, 12-01-2008 18:09:01

Vorige topic - Volgende topic

innocenti

Links orgineel
Recht de mod

Bij deze de herziene versie. Als de stadsverlichting is uitgeschakeld worden de LEDS gevoed door 12V assecoires stand. Bij stadsverlichting inschakelen wordt de spanning gebruikt om het 2de relais te schakelen en tevens met een weerstand een lagere voeding naar de stadsverlichting gestuurd. Zo blijft de stadsverliching werken.

R bepalen is een beetje experimenteren.

Karl, succes. Ben benieuwd

face.flava

Super, dit is vrij eenvoudig. De aanpassingen vallen mee zo. Alleen heb ik nu wel wat minder tijd over, ik ga mijn best doen. Ik zou nog een schakelaar tussen plaatsen, zodat de dagrijdverliching ook uit geschakeld kan worden. Verder, perfect! Thx David.

innocenti

Net nieuwe LEDS besteld. Sample ontvangen en die ik nu gevonden heb zijn echt wit. Binnenkort dus toch weer verder.

Kleur 5000K
opbrengst 50.000mcd

Zal de foto's plaatsen van de vorderingen

face.flava

Citaat van: innocenti op 04-09-2008 11:57:16
Net nieuwe LEDS besteld. Sample ontvangen en die ik nu gevonden heb zijn echt wit. Binnenkort dus toch weer verder.

Kleur 5000K
opbrengst 50.000mcd

Zal de foto's plaatsen van de vorderingen

Aha! ik ben benieuwd. Hou ons op de hoogte :D.

innocenti

Vandaag nieuw printje gesoldeerd met de nieuwe LEDS. Zijn erg fel, kleur is perfect. Op de foto is duidelijk het verschil te zien. Links op de foto de nieuwe, recht de oude leds. Nieuwe LEDS kleuren perfect met xenon 4300K.

Morgen overdag even de lichtsterkte beoordelen en het weekend de 2de strip inbouwen.

face.flava

Dat Ziet er TOP uit! Echt nice job. Maar vertel is het gelukt met dat schema? Hoe heb je het precies gedaan? ect.

innocenti

Schema moet nog. Brand nu als stadsverlichting. Wilde eerst LEDS goed hebben voordat ik de rest overhoop haal. Rest volgt als de intensiteit van de LEDS ok is voor daglicht.

Als alles klaar is zal ik een verslagje maken + adressen waar ik spullen heb gekocht.
LEDS komen van TOPLED.nl en zijn witte leds 50.000mcd

tackle

overigens verkoopt hallefors een mooi relais dat voor 14,95 psies hetzelfde doet. Twee draadjes aansluiten en klaar.