Nürburgring Nordschleife 2008

Gestart door Emiel, 13-01-2008 01:15:55

Vorige topic - Volgende topic

mitchelli

Zondag kan ik niet  :'( Zijn ze op hemelvaartsdag open?
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

JCviggen

Nope.

énkel zondag 27. Dan is de volgende volledige dag zondag 04
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

mitchelli

Owww.Denk dat het voor mij pas met pinsteren kan...
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

michiel

Fuck it. Ik ga gewoon zondag. Merk daar wel of er nog iemand van hier is.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

JCviggen

Citaat van: michiel op 25-04-2008 00:10:47
Fuck it. Ik ga gewoon zondag. Merk daar wel of er nog iemand van hier is.

Ik ben er normaal wel denk ik :)

JCviggen

Net een nieuwe set remblokken gemonteerd, zondag zou het 18° en droog zijn aan de Ring dus ik ben er klaar voor  :D

michiel

Dan zie ik je zondag. Rij voorzichtig.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

TTT242

V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

Eugene

Ja, Johann zou er vandaag zijn. Evenals Jan en Michiel.

Lekker weertje zo te zien 8)

If it's not blown, it sucks...

Ronbroek

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Emiel

Zoooo, weer thuis na een dagje Ring... ;D

1 Rondje met Jan meegereden en zelf nog 1 uitermate relaxte ronde gereden. 110 pk moet hard werken... :eusa_shifty: Wel op talent een Vectra OPC voorbij gestoken  :eusa_angel:.

Johann kwam ik op de weg terug naar huis nog tegen. Foto's volgen ooit..

JCviggen

Ook thuis (en zelfs al de F1 race gekeken)

Erg leuk dagje, weer was top maar de daarbij horende drukte was minder leuk. Veel (zeer) trage lui op de baan wat op zich niet zo'n probleem is maar als ze trosjes gaan vormen omdat ze elkaar niet voorbij komen wordt't wel lastig.

Leuke verrassing dat Emiel me al stond op te wachten toen ik aankwam. Voor iemand die niet zo gaan komen was ie'r vroeg bij  ;D wegens geen parking maar gelijk een rondje gedaan (wat moet je anders daar) en het gevoel in de auto is nu super, vanaf de eerste bocht. Nu de draagarmen eindelijk lekker snug zitten met powerflex bushings stuurt't al lekkerder, de gewichtsbesparing en uitstekende yokohama's deden de rest  :D Echt heel hoge bochtsnelheden zijn nu mogelijk. 210 km/h door de knik van Kesselchen tijdens de ronde waar Michiel bij in de auto zat. Tussen de 150 en 160 door de Angstcurve ook zonder drama. Laatste rondje ook de Fuchsrohre eens minder geremd, nét 220 kmh door de knik onderin....super gevoel!

De handling is er nu helemaal. Naja, zo goed als een Volvo van 13 jaar oud een bocht om kan willen. Laatste rondje alleen gereden toen ik op Johann wachtte (al de rest was reeds vertrokken) alweer wegens gebrek aan parkeerplaats (kost me benzine zeg..) en misschien hier en daar iets te enthusiast mensen in gehaald (zat bijna in een E36 M3 toen ie me niet zag aan de binnenkant) maar het potentieel van de auto was duidelijk, 8 minuut 48 met héél veel verkeer. Denk dat er onder de 8:30 te duiken is op dit ogenblik als er geen obstakels zijn. En dat ligt helemaal aan de auto die super lekker stuurt nu. Zelfs de achterkant ligt lekker op de weg zo licht als ie is.

Nog even een watertje (thanks JD!) genuttigd samen met Johann en de juniors en Martijn en co. maar dan richting Belgie gereden wegens wel erg moe na slechts 3u slaap. Onderweg de hele tijd opgereden met een nieuwe engelse S3 voorzien van ring sticker. Zal wel gechipt zijn geweest, maar dat komt lekker van de plaats zeg zo'n VAG gebakje. De 850 was sneller maar niet om te zeggen dat je er zo voorbij fietst. Samen met'm ongeveer 270 op de teller aangetikt (geschat dan...) en er zat nog veel meer in maar ik vertrouw de AFR niet zo boven 6500. Hield me wel wakker zo.

Rondje met Emiel in de Peugot was echt lol en geeft ook aan dat met baankennis en de auto veel laten rollen je zelfs op winterbanden en een dieseltje onder de 11 minuten kan blijven wat al best snel is.

Fijn om Michiel ook eens te ontmoeten! Jammer dat er wat schade op is gelopen aan de estate :( (niks al te ergs) Hoop dat je't fijn vond in m'n AC loze auto!

Bedankt iedereen, hopelijk snel opnieuw en dan met meer mensen (én bRutus zelve  ;) )

leuk kiekje dat Emiel schoot in Hatsenbach  ;D

full size : http://www.greenringer.net/ring/27april08/IMG_2775.JPG

Emiel z'n mobieltje was op reis gegaan tijdens het rondje en zat nogal lastig verstopt. Hadden we nooit meer gevonden als ie op 'silent' had gestaan hoor!

Johann

Johann

???

fearless