Nürburgring Nordschleife 2008

Gestart door Emiel, 13-01-2008 01:15:55

Vorige topic - Volgende topic

JCviggen

Ja daarom dat ik't niet postte...je moet registreren maar dan ook wachten tot de admin je goedkeurt voordat je er op kan.
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

JCviggen

Zal voor jullie wel te snel na de vorige sessie zijn, maar ik ga allicht zondag weer die kant op. De volgende weken kan ik niet en ze geven weer érg lekker weer zondag  :D

Er komen ook een paar Engelsen met minstens 1 Volvo :)

TTT242

V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

JCviggen

Dacht rond een uur of half 8 - 8u hier weg te gaan :)

TTT242

08u E314 oprit Genk-centrum goed?

mitchelli

Ik ga 12 Mei met mn andere schoonheid  :eusa_dance: Dat is 2e pinsterdag...Nog andere mensen die dan gaan?
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Arjan T4

12 Mei is geloof ik ook de GP strecke gekoppeld aan de NS. Maar hang me er niet aan op.

mitchelli

Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

JCviggen

Freakybaby

Citaat van: JCviggen op 03-05-2008 22:27:11
Citaat van: TTT242 op 03-05-2008 20:31:10
08u E314 oprit Genk-centrum goed?

okidoki

Ik zal de apen die morgen zelf gaan rijden opdracht geven op te letten voor die belachelijk snelle 850  ::)

Onze vertrektijd is verplaatst naar 10 uur uit geleen, dus wij zijn er rond 12 denk ik  :eusa_wall:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Emiel

Veel plezier morgen en houd het heel!

Zal het proberen te volgen op de webcam... ;)

fearless

Bekende ??  :eusa_think:

S40's

En ook nog een S60..

Druk met volvo's.  :)

JCviggen

Druk druk druk...

Om kwart na 10 's morgens stond de wei al helemaal vol  :eusa_wall:

Gelijk een rondje gedaan met Tom erbij, ging redelijk lekker maar ik miste iets grip tegen vorige week. De voorbanden van toen liggen nu achteraan en vice versa.
Erg veel verkeer op de baan maar er viel nog wel rond te navigeren.

Daarna onze Engelse collegas in een supermooie rode 850R sedan ontmoet. Leuke gasten maar wat een super auto! K24 turbo, drijfstangen, stoptech, M56 met Quaife....helemaal af. Alleen stuur aan de verkeerde kant  :eusa_wall: Nog afgesproken om ze mee te nemen voor een rondje maar dat is niet meer gelukt.

Na de lunch kwam ik bij m'n auto en stond er een tweelingsbroertje naast  :D Groene T-5R sedan handbak. Ze bleken de jongens van de rode 850R niet te kennen overigens. Maar wéér het stuur aan de verkeerde kant. Na veel autos praten de bestuurder mee genomen in mijn auto over de Ring en hij was helemaal onder de indruk  ;D Heel erg van de remmen. (hij ging meteen ook een set AP's aanschaffen, ik kan beter commissie vragen zo...)

Het rondje zelf was weer heel erg druk. Aan't begin 2 Porsches voor me, een oudere 964 met rolkooi en daarvoor een 997 4S. Over de Quiddelbacher hohe ging de rode 964 netjes aan de kant, de zilveren 997 daarentegen wou niet opgeven. Zelfs met de problemen die de warmere temperaturen met zich meebrachten voor mijn auto (veel te rijk, bokken en inhouden) kon ik mooi een wagenlengte of 2 van z'n bumper aanhouden en ik had'm er misschien uit kunnen remmen naar Sx toe maar dat leek nogal riskant met 240 over de linkerkant van de heuvel. Even er achter gebleven en dan maar op naar Aremberg. Bleef ie weer lekker in't midden rijden. Moesten nog een tragere auto voorbij dus maar achter aansluiten. Naar beneden Fuchsrohre maar heel dicht op z'n bumper gaan rijden dan tot 230k onderin. Maar iets vroeger gelost dan gewoonlijk want je weet nooit met die Porsche rijders. Met dik 210 ging ie toch door de knik onderin, leuk zo! Maar dan nogal vroeg in de ankers  :eusa_wall: scheelde niet zo heel erg veel... Uiteindelijk pas bij Breidscheid er voorbij kunnen remmen. Porsche rijder met complex  ::)

Iets daarna effende een andere Porsche wel de score, een witte Cayman S op cup bandjes kon makkelijk aanklampen op de rechte stukken door sneller op het gas te kunnen maar kwam me in de bocht toch wel erg opzetten dus maar even door gelaten. Dan de rest van het rondje achter een blauwe STi gereden die ook niet aan de kant wou, maar hij reed ongeveer net dezelfde snelheid als wij dus dat stoorde niet echt. Wel gek om met een voorwielaandrijver even snel uit bochten te komen als die gast. Tom heeft er nog ergens een foto van bij Brunnchen geloof ik.

Nog wat nagekeuveld met de Engelsman die nog steeds erg shaky was, bleek dat ze erg fan waren van het filmpje van de ring dat ik ooit op youtube heb gezet. Oh was JIJ dat? Wat een toeval! Ze wisten me te melden dat ze zo ver gegaan waren om het ding van youtube te plukken en op VHS te zetten om't aan kenissen te tonen. Zo krijg ik natuurlijk geen hits op youtube  ::) Naja, nu heeft ie een verhaal om bij't filmpje te vertellen ;)

Daarna wou ik Elliot (rode 850R rijder) nog voor een rondje nemen maar dat lukte dus niet omdat ik'm niet kon vinden  ;D (z'n mobieltje leeg)

2 rondjes was het dus voor vandaag, kaartje weer op. Ik kijk nu uit naar de software aanpassing eind van de maand want nu't warm wordt kan ik niet meer lekker rijden zonder de druk boven de 1.3 bar te zetten en dat is ook niet echt wat ik wil. Heb geen rondes getimed, er reed toch veel teveel in de weg. Beide waren wel onder de 9 min maar de rest doet er niet toe..

Nu maar ff rusten.

fearless

Mooi verhaal weer.  :eusa_clap:

Citaat van: JCviggen op 04-05-2008 20:02:04
Daarna onze Engelse collegas in een supermooie rode 850R sedan

TTT242

Huh, zo rood als een kreeft  ;D. Maar weer een leuke dag gehad op de NS. Veel te druk om met de N eens een rondje te doen. Ik had de eerste week van februari moeten gaan toen het heel kalm was. Gelukkig kon ik met Jan een rondje meerijden en dat is altijd de moeite  :eusa_clap:. Een rondje met Jan is gewoon fenomenaal. De rode R was idd zeer mooi. Nog wat foto's getrokken, niet echt geweldig maar goed....