Nürburgring Nordschleife 2008

Gestart door Emiel, 13-01-2008 01:15:55

Vorige topic - Volgende topic

martijn.

Ben er zondag ook wezen kijken, heb de laatste 3 uurtjes gezien :eusa_dance:

Arjan T4

Wij zijn er ook met een klein clubje geweest. Heel het weekend, super. Mooi om dat geweld over de Ring te zien rijden.

Er reed ook een S60 mee, mooi ding alleen heeft deze de race niet uitgereden.

JCviggen

Komt er zondag verder nog iemand of zal ik't met de Porsche jongens moeten doen?  ;D
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

mitchelli

zou graag willen,maar kan niet  :eusa_wall:
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Marcel T4?

Wij gaan weer met een klein groepje op maandag 16 juni, baan open van 13.00 tot 19.30

TTT242

V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

roop86

ik ben er wel te vinden morgen alleen helaas nie met eigen auto moet navigeren haha

TTT242

De omloop is blijkbaar al een paar keer gesloten geweest vandaag.  :eusa_think:
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

JCviggen

Citaat van: TTT242 op 01-06-2008 15:56:57
De omloop is blijkbaar al een paar keer gesloten geweest vandaag.  :eusa_think:

Ja no sh*t. Kwam toe zo rond kwart voor 11, baan dicht. Gelukkig ging ie open net toen ik terugkwam van de kaartjesmachine. Rondje gereden, paar minuten later ging ie weer dicht, dit keer voor een dik uur. Weer een rondje gereden met hier en daar een oliespoor waarschuwing. Even een hapje gegeten, kerel met een S60R van Swedespeed tegen gekomen, rondje gereden, baan weer dicht. Ben maar naar huis vertrokken, m'n remblokken hadden maar nét genoeg profiel meer voor nog 1 rondje ofzo anyway  :eusa_wall:

(shaky) filmpjes zet ik straks nog onlijn.

JCviggen

Had vandaag ter experiment camera bevestigd aan de passagiersstoel. Onopvallend, maar enorm veel vibratie in de camera zo. Beter ging niet...  ;D Je ziet iig nog de baan en welke autos ik voorbij kom. Het geluid verteld de rest wel  ::)

Eerste rondje van de dag : http://www.greenringer.net/ring/01june08/01-06-1b.avi  8min55 BTG héél erg druk. Bikers waren scary.

Tweede rondje van de dag : http://www.greenringer.net/ring/01june08/01-06-2b.avi  8min41 BTG minder druk, maar nog redelijk wat tijd verloren met inhalen, en het was inhouden door de Fuchsrohre wegens gevaarlichten en olie borden.

Derde rondje had ik de camera er maar uit gehaald. Bleek het net het leukste te zijn natuurlijk  :P Ik had iemand van Swedespeed met een S60R toevallig ontmoet bij de tankstelle en hou wou nog ff een rondje meepikken. Samen de baan op, hij achter me met de S60. De Ring taxi vertrok net voor ons en we gingen er samen mee de baan op. Misschien stond de M5 in z'n standaard 400pk modus (beetje raar gezien de situatie maar goed) ofwel zaten er 3 erg zware passagiers in, maar op het rechte stuk kon de 850 gewoon mee aanhaken. Snelle bochten ook geen probleem. Trage bochten was ie veel sneller. Maar dat verschil konden we er telkens wel weer af remmen.

Over Flugplatz kwam de 850 ook sneller uit de laatste knik dan de M5. Hij zat een wagenlengte of 3 voor me, maar richting Schwedenkreus liep de 850 zowaar lichtjes in op het witte monster. Net voor de hobbel zat er nog een autolengte tussen bij 240 km/h. Een heel eind verder bij Kesselchen ging de zware taxi ook trager door de 200+ bocht en moesten we zowaar van het gas om afstand te houden. Door de Carussel kwamen we een (nog erg nieuwe) Mercedes SL AMG tegen die water verloor en als gek rookte  :o maar de bestuurder bleef gewoon verder trappen. Denk dat ie wel door de ADAC zal thuis gebracht zijn vandaag.

De rest van het rondje ging nog lekker, je hebt duidelijk minder verkeer als je achter de ringtaxi zit, ze ruimen de baan lekker voor je  ;D Ik denk dat er nog wel een paar seconden winst waren tegenover ronde 2, maar geen beeldmateriaal dus geen tijd.

De oude Volvo was in goede doen vandaag, 3 rondjes lang niet ingehaald. Onze Amerikaanse Volvo collega was ook verrast overigens  ;D Tsjah, ze maken ze niet meer zoals vroegah. Helaas wel weer een set remblokken voor de voorkant op minimum dikte. Ze hebben net 8 rondjes gehouden. Dure hobby.

roop86

Ik ben ook weer terug!
zou eerst met een vriend van me
meerijden maar kon het toch niet
laten en heb zelf de wagen gepakt.
Uit eindelijk 1 rondje maar gedaan.
Het weer was weer super en tja kwa drukte
was en net iets te mischien.
Bedankt voor het voor laten gaan toen ik over wou steken viggen  ;D
je kwam toen net van je twede rondje volgens mij. je stak je hand nog op
maar weet niet of dat was omdat je me mischien herkende of gewoon vriendelijk
hahaha
Maar kwil je filmpjes wel zien maar krijg ze niet aan de praat!

JCviggen

Nee ik ken je niet persoonlijk dus zal toeval geweest zijn dat ik handje opstak  ;D Ik had wel een blauwe 40 gezien daar een paar keer :)

Voor de filmpjes heb je divx codec nodig en AC3 filter voor geluid.

hier te downloaden

http://ac3filter.net/project/1/releases
http://www.divxmovies.com/codec/

roop86

krijg het niet voor elkaar helaas
haha ben ook nie zo'n wizkid
wat computers betreft

JCviggen

Ik zet't nog wel op youtube  :P enkel lijkt't dan nergens meer op denk ik lol

Vulk

Net het eerste filmpje bekeken. Ik heb zo het gevoel dat het net iets harder gaat dan twee jaar terug...