Nürburgring Nordschleife 2008

Gestart door Emiel, 13-01-2008 01:15:55

Vorige topic - Volgende topic

Turbobiker

Vrijdag einde dag ben ik er misschien wel, met een bekende (van hier) Ring racert!
De Tussenpaus

Freakybaby

Ik hou je op de hoogte wat we doen.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

mehn

Citaat van: Turbobiker op 18-08-2008 12:57:43
Zelf ook een rondje gedaan. Tijd is niet vermeldenswaardig, want ik heb een stukje afgesneden (over de Steilstrecke, zelfs te voet niet aan te raden...)

http://img98.imageshack.us/img98/7444/img1080ah6.jpg

Hmm Furious Fred ;D

en een Magura Menja?  :eusa_whistle:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Turbobiker

Citaat van: mehn op 18-08-2008 17:16:54
Zelf ook een rondje gedaan. Tijd is niet vermeldenswaardig, want ik heb een stukje afgesneden (over de Steilstrecke, zelfs te voet niet aan te raden...)

Hmm Furious Fred ;D

en een Magura Menja?  :eusa_whistle:
Citaat van: FGG op 18-08-2008 13:20:13

Ik dacht dat jij niet van de hard tails was?

Tja, gaan we over fietsen afstellen voor de Ring praten :eusa_whistle:

Hardtail voldoet prima, vering is beter.

En als je een behoorlijk eindeloze supply aan bandjes hebt, dan gooi je er af en toe eens wat anders onder. FF rolt fantastisch, maar dan moet je in het terrein niet gaan zeuren over grip... (net zo iets als met winterbanden de Ring op ::) )

Geen Menja in dit geval, stapje luxer, Durin Marathon (wat, die kun je niet vinden op hun website? :eusa_whistle: )
De Tussenpaus

Freakybaby

Vertrek is over een half uurtje, foto's komen vanavond of morgen wel.

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

R o b

Taranis

Suc6! Hopen dat je beter weer hebt dan hier, hier is 't waardeloos :eusa_doh:

Hopen op een beetje camera's langs de baan, van afgelopen dinsdag nog geen enkele foto terug kunnen vinden  :-\

Turbobiker

:evil:Vrees dat het waardeloos blijft :(
De Tussenpaus

FGG

Het weer hier in de Achterhoek is eigenlijk gewoon goed...

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Taranis

Hier was 't gewoon m'n eigen schuld. Ik heb de auto gewassen. En _altijd_ als ik de R ga wassen of net gewassen heb, gaat het regenen. Simpel...

Johann

Citaat van: Taranis op 22-08-2008 15:21:17
Hier was 't gewoon m'n eigen schuld. Ik heb de auto gewassen. En _altijd_ als ik de R ga wassen of net gewassen heb, gaat het regenen. Simpel...

;D

Johann

Freakybaby

Zo, dat was weer een leuk middagje.

Van tevoren al met Turbobiker overlegd en we zouden elkaar daar treffen. Vanwege het slechte weer zei ie eerst af maar is alsnog gekomen. Emiel was er dus ook.

Rond 13 vertrokken, veel regen gehad, hoe dichter bij de ring hoe slechter het weer werd. In de stromende regen aangekomen rond 15.15, en het was erg rustig. Na een bakje koffie de Mazda maar eens een rondje laten glibberen. Natte baan in combi met de banden onder de Mazda was duidelijk geen succes. Maatje van me heeft wel mooi op zijn gemak zijn eerste rondje kunnen rijden.

Zag voor Brunnchen nog een Nederlandse 850 staan kijken.

Tijdens het rondje sms dat Turbobiker toch zou komen, dus wij hebben even gewacht in het restaurant. Emiel en Tb kwamen ongeveer 1 minuut na elkaar aan. Praatje gemaakt, wat gedronken, en toen gingen Emiel en Tb een rondje doen.

En weer terug

op de onderste foto zie je nog net de porsche die het water wat onderschat had.

Vlak erna ben ik nog een rondje met Emiel mee gereden, en wat gaat dat mooi  :eusa_clap: Emiel bedankt.

Zat er ook op mijn gemak naast itt naast dat maatje van me in de mazda

Turbobiker

Tja, was enigzins vochtig...

Ik zat iets minder op mijn gemak naast Emiel, want hij ging gewoon ongelofelijk hard. Maar hij weet precies wat kan (had ik moeten weten) en de Kumho's KU31 zijn werkelijk briljant in de regen!

Denk dat Emiel in de regen net zo hard rond gaat als ik droog...
De Tussenpaus