Nürburgring Nordschleife 2008

Gestart door Emiel, 13-01-2008 01:15:55

Vorige topic - Volgende topic

TTT242

Nog enkele beeldjes van adenauer forst
http://nl.youtube.com/watch?v=C9cKca8zgZM&feature=related

In welke bocht is dit? Is blijkbaar dezelfde bocht als de MR2 van hierboven.  Het zijn blijkbaar wel steeds dezelfde bochten die verkeerd ingeschat worden.
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

Emiel

Johann

Emiel

Johann

fearless

Zo zooooo populair hoor.
;D

Mooie foto's, en auto ziet er zo goed uit.  :eusa_dance:

Emiel

Citaat van: de fotograafBedankt!

En wat had die Volvo een schitterend geluid bij zeg!

:eusa_boohoo:

michiel

Ik was net even op de webcam aan het kijken en het is erg rustig. Jammer dat ik het niet meer redt vandaag.............Maar ik was even verder aan het kijken (in de tijd). Zo is er einde van de maand een periode dat we eerst Koninginnedag hebben, gevolgd door Hemelvaartsdag, dan een vrijdag waarop 3/4 van NL vrij zal zijn, en dan volgt na het weekeinde zo'n Bevrijdingsdag die eens in de 5 jaar als officiele feestdag telt (en dus vrij). Zouden de Duitsers dan ook Bevrijdingsdag vieren? Nee, dat dacht ik ook niet, dus misschien is het dan wel redelijk rustig op de Nordschleife. Is het een ideetje om dan met een kleine kudde van 'those bloody Volvo's' de baan te annexeren? Volgens opgave is de baan dan open van 15:15 tot 1/2 8. Hoeven we ook niet zo vroeg op te staan.........
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

mitchelli

zeer goed bedacht.Count me in...
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Eugene

Sounds like a plan. Ik heb de week van koniginnendag vrij 8)

If it's not blown, it sucks...

M a r c

Ik ga mee (als er niks tussenkomt). Waar spreken we af?
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

michiel

Zo, da's al een kleine 1200 PK bij elkaar. Afspreken lijkt me het meest logisch bij het Orakel in Delphi Merkelbeek. Vooropgesteld dat het mag van de Goden ouders van Eugene. En van het Orakel zelf, of course.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

mitchelli

welke dag dan? bevrijdingsdag?

JCviggen

Beetje kort open zo maar als zelfs Marc gaat kan ik niet ontbreken  :P
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

mitchelli

cool,zijn al heel veel pk`s bij elkaar inderdaad.Nu nog datum,tijd en meet point....