problemen met alarm

Gestart door gbb, 07-02-2004 20:41:58

Vorige topic - Volgende topic

gbb

na een jaar relaxt rondtoeren in een 850 gle heeft m'n pa een t-5 gekocht. een super auto , we missen alleen de echte 10 klepper roffel wel een beetje maar na een middagje autobahn beuken zal die wel gouw vergeten zijn :)

jammer genoeg zijn er wel een paar probleempjes die op de vorige roffel niet voorkwamen. er zit een orgineel alarmsysteem op de auto, alleen zonder ab, is dat wel mogelijk??  en wanneer de portieren worden afgesloten wordt het alarm niet geactiveerd ( ledje op de voorstijl gaat niet knipperen) , maar wanneer de deuren openstaan gaat het ledje wel snel knipperen.
ook gaat de achterklep niet op slot samen met de deuren, de portieren wel met het slot van de achterklep. is het niet zo dat je dat op 1 of andere manier in kan stellen met het slot v/d achterklep?

ook viel ons op dat de interieurverlichting de laatste paar keer gelijk uit ging  wanneer de deuren dicht worden geslagen terwijl het nog even moet blijven branden.

heeft dit allemaal te maken met de instellingen v/h alarm systeem?? er zit geen boekje bij over het alarm  dus misschien heeft iemand een kopie, het is een 96'er estate

wie kan me helpen??

greetz,  

Giel

gbb

met dank aan jerry heb ik nu een deel van het instructieboekje. maar daar zijn nog steeds een paar vragen niet duidelijk.
is het wel mogelijk dat er geen ab bij het alarm zit, lijkt me toch sterk voor zon dure kar, ook omdat de gle het wel had.
en waarom doet de achterklep niet mee met de cv??
hierover staat nix in het boekje, net als de verlichting die (meestal) niet meer vertraagd uitgaat..

graag nog ff een reactie!!

denkweb

Over de achterklep het volgende:

Steek de sleutel in het slot van de achterklep.
Dit slot kent drie standen:
1. stand 1 -> Slot is open
2. stand 2 -> Slot is dicht en alleen met sleutel te openen
3. stand 3 -> Slot is dicht en met centrale vergrendeling te openen

Over de AB het volgende:
Volgens mij is het mogelijk een AB op de CV aan te sluiten, informeer eens bij je dealer of laat je alarm testen. Weet je gelijk waar je aan toe bent!

VolvoDeMio

Citaat van: denkweb op 10-02-2004 01:15:14
Over de achterklep het volgende:

Steek de sleutel in het slot van de achterklep.
Dit slot kent drie standen:
1. stand 1 -> Slot is open
2. stand 2 -> Slot is dicht en alleen met sleutel te openen
3. stand 3 -> Slot is dicht en met centrale vergrendeling te openen

Dit topic gaat over een sedan; toch deze vraag:

Kan het zijn dat stand 2 voor de achterklep van een estate niƩt opgaat (maar alleen voor de sedan?)
Krijg het bij mijn estate niet voor elkaar, en in de handleiding staat ook alleen het plaatje van een sedan afgebeeld...