Welke type turbo is dit?

Gestart door SIPS Master, 26-01-2008 14:31:51

Vorige topic - Volgende topic

SIPS Master

Aangezien ik mijn turbo ga vervangen heeft mijn garage een turbo besteld, niet bij de dealert maar bij turbo world. Nu maakt mij dit niets uit maar ik kan niet controleren of het wel de juiste is.

Op de turbo staat het volgende artikelnummer: 49186-01360. Nu ben ik zelf aan het zoeken geslagen en ik kom op een 13G uit. Volgens de website van turboworld zou dit echter de juiste moeten zijn. Als ik nl. het Volvonummer 9185628 (wat volgens de swededemon een 18T is) kom ik bij de 01360  ??? uit. Nu staat er op de foto die er bij zit op de website van Johan? een ander artikelnummer op 01370 op 't eind.

Wie kan er een beetje duidelijkheid in verschaffen, want ik zie door de turbo's het bos niet meer....

Alvast bedankt.

Up the Irons!

Johann

Type auto, motor , bouwjaar a.u.b

SIPS Master

Up the Irons!

Johann

Dan zou je de 5003910 (6842744) moeten hebben.

SIPS Master

Dat wist ik wel. Er zit nu een 16T op die aan de gare kant is. Welk MFD nummer nu bij een 18T hoort. Want zoals ik al zei, als ik het volvo onderdeelnummer 9185628 bij turboworld intyp komt de 01360 naar voren. Maar als ik die foto op jouw website bekijk staat daar 01370.

En als ik het goed heb is die vervangen voor de 01375 door Mitsubitie (als ik dat goed gespeld heb).
Up the Irons!

Johann

Oooh zo, beetje vreemd ja.

Maar in dat geval zou je idd de 01375 moeten hebben ofwel Volvo nummer 8601456

M a r c

Mijn advies:  haal gewoon een nieuwe bij de dealer. Dan weet je wat je krijgt en zoveel duurder is dat niet dan een revisie-ding...
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

SIPS Master

Om een lang verhaal kort te maken, bij turboworld kwamen ze er achter dat de informatie op de website niet klopte, 9185628 --> 01360, dit moest dus 01370 zijn. Kortom turbo retour en een origineel Volvo besteld.

Kost wat moeite maar dan hedde ok wa...
Up the Irons!