Originel Pegasus 17 inch, welke bandenmaat/kleur.

Gestart door martijn., 03-02-2008 12:52:10

Vorige topic - Volgende topic

martijn.

Heren,dames

Ik heb mijn 18 inch zwarte wielen verkocht en ga terug naar 17 inch(mijn vrouw rijd er tegenwoordig vooral mee :eusa_doh:).

Mijn bedoeling is om een nieuw setje pegasus gelijk titan of zwart te laten spuiten.

Iemand een idee welke bandenmaat ik moet nemen op een 8j velg, de auto is 4 cm verlaagd.

Graag had ik ook wat meningen gehad ivm de kleur.

Mijn 850 is een sedan en de kleur is wit.

Manga

Op de 17inch titans zit 225-45/17 , de meeste zullen de standaard kleur wel mooier vinden. Maar ik hou wel van een beetje lef, er zijn een paar met zwarte auto en zwarte velgen... velen vinden het te zwart ik vind het gaaf...

Met een witten auto lijkt het mij ook mooi... heb je een foto van de Car...?
850R 2.0 DOP

ewing

Ik heb Titan's 17 inch. Origineel had ik de bandenmaat 215/45 voor en achter, maar bij mij liepen de banden voor aan bij volledige stuuruitslag. Inmiddels heb ik de voorbanden laten vervangen voor het formaat 215/40. Nu geen problemen meer.

Volvo Felipe

Johann

215/45 past wel mooi op de 8J.

225/45 is eigenlijk net te hoog.

205/45 is voor watjes

215/40 is ook wel leuk maar met een 8J velg een behoorlijke stretch en moellijk er af te krijgen.

Voor de vrouw denk ik dat de 215/45 gewoon de betere keuze is.  ;)

Johann

fearless

Ik rij zelf met 215/40-17 op een 8j velg. Nu winterbanden (Nokian) eerst zomerbanden (dunlop) Maar zoals Johan zegt behoorlijk stretch. Dus erg gevaarlijk voor velg schade.  ;D

Citaat van: Johann op 03-02-2008 13:45:55
215/40 is ook wel leuk maar met een 8J velg een behoorlijke stretch en moellijk er af te krijgen.

Nee hoor gewoon Emiel vragen.  :eusa_whistle:

Emiel

215/40 op 8J staat prima! Ik zou ze wel eens in een iets lichtere tint dan 'Titan' willen zien, staat heel mooi denk ik.

Citaat van: fearless op 03-02-2008 14:12:46
Nee hoor gewoon Emiel vragen.  :eusa_whistle:

.. . ...

Ik pak je pk's af hoor... :eusa_naughty:

volvosjonnie

Citaat van: martijn. op 03-02-2008 12:52:10
Heren,dames

Ik heb mijn 18 inch zwarte wielen verkocht en ga terug naar 17 inch(mijn vrouw rijd er tegenwoordig vooral mee :eusa_doh:).

Mijn bedoeling is om een nieuw setje pegasus gelijk titan of zwart te laten spuiten.

Iemand een idee welke bandenmaat ik moet nemen op een 8j velg, de auto is 4 cm verlaagd.

Graag had ik ook wat meningen gehad ivm de kleur.

Mijn 850 is een sedan en de kleur is wit.

Ik denk er zelf ook over om mijn imi's te spuiten maar dan in matzwart of heel donker grijs.

Nu heb ik 7.5J met een 215/45 band eromheen vult op zich mooi de wielkasten(ook 4cm verlaagd) en geen last van aanlopen ook niet bij vollast.

Ps:ik denk dat 18inch nog mooier staat, jammer dat je ze al verkocht hebt :(
Wanneer wordt het zomer..

fearless

Citaat van: Emiel op 03-02-2008 15:25:49
Ik pak je pk's af hoor... :eusa_naughty:

Moet je goed zoeken.  :P

Maar moet zeggen dat die Kuhmo's in 215/40-17 heel erg mooi staan op een 8j velg.  :eusa_clap:

martijn.

Oke, 215/45/17 en titan kleur  ;D

Woensdag de spuiter en de bandenboer bellen.

Mvg