Koplamp hoogte instelling

Gestart door Timaro, 21-01-2008 13:17:23

Vorige topic - Volgende topic

Timaro

Hoi,

Ik had eens een vraagje over de koplamphoogte instelling. Mijn 850 heeft geen automatische koplamphoogte instelling. Als ik nu dus zwaarbeladen, of met een caravan rijdt, schijn ik bij alle tegenliggers lekker in de ogen.
Bij m'n good old M-benz zat een hendeltje op de koplamp om deze in zo'n toestand naar beneden te "klikken". Bij de 850 zie ik niet zoiets zitten, of kijk ik er overheen (staat ook niets over in in de manual)?
Hoe doen jullie dat? Of is het gewoon zoiets van; jammer dan...
Ik kan natuurlijk mettertijd zo'n koplamp hoogteinstelling in gaan bouwen, maar dat is niet direct de intentie.

Groeten,

max

mehn

In hoogte verstelbare koplampen was vóór MY1996 een optie.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Estate 2.3 Turbo

In mijn T5 uit '94 zit het erin
Meteen links naast het stuur draaiknopje wat je met je duim bediend drie standen
Dus als daar bij jou niets zit heb je ut niet

EdenAli

Is het niet naderhand in te bouwen?
Volvo is toch plug and play.

Misha

Als het dezelde motortjes zijn als voor de S70, heb ik nog een setje liggen,
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

VolvoDeMio

Citaat van: mehn op 21-01-2008 13:24:01
In hoogte verstelbare koplampen was vóór MY1996 een optie.

In mijn 855 T5-D van april 1996 zitten ze niet....  :-\

Timaro

De bedoeling is om van de zomer met de caravan naar (zuid) Frankrijk te rijden. Normaal gezien rijdt ik alleen overdag, dus heb ik de koplampen niet veel nodig. Maar als de lampen dan toch aan moeten, vindt ik het geen fijn idee om de hemel te verlichten... :-\
Na de zomer weet ik meer ;).

Max

-D©©©L-

In mijn R zitten ze ook niet.
De stekkers bij de lampen zitten er wel, het stukje kabelboom in de auto naar de versteller ontbreekt echter.  :eusa_think: