kloenk bij terug sturen

Gestart door JorritV70, 23-01-2008 21:58:19

Vorige topic - Volgende topic

thuur

Citaat van: -D©©©L- op 28-01-2008 12:26:26
Als de rubbers willen blijven zitten... en echt goedkoop zijn die ook niet.

Ik heb 50 euro ex korting incl BTW betaald bij de dealer. Moet goedkoper kunnen toch?

Gr ;)

FGG

Citaat van: thuur op 28-01-2008 12:21:03
Citaat van: FGG op 28-01-2008 12:09:10
Ik heb net een draagarm gekocht bij m'n leverancier in Amersfoort waar ik toch een fikse (40%) korting krijg: 131,00 euro! En ik was vrijdag bij ES. :eusa_wall:

Die gaat terug en ik laat ES er 1 opsturen!

Jij hebt het oude type. 2 Nieuwe rubbers en een losse fuseekogel zijn nog goedkoper..

Gr ;)

Dat weet ik, maar bij de vorige gaf mijn monteur al aan dat 't net zo praktisch was om de hele arm te vervangen door het nieuwe type.

Ondertussen heb ik de nieuwe arm bij ES besteld en gaat de arm die ik al had retour Amersfoort. Scheelt toch weer 66 euro incl. verzendkosten.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

JorritV70

Ik snap niets van die auto ik heb er niets aan gedaan, maar het geluid is weg. Kan dit (als het de draagarm rubbers zijn) met weersomstandigheden te maken hebben?

Groet Jorrit

FGG

Citaat van: JorritV70 op 30-01-2008 15:22:44
Ik snap niets van die auto ik heb er niets aan gedaan, maar het geluid is weg. Kan dit (als het de draagarm rubbers zijn) met weersomstandigheden te maken hebben?

Groet Jorrit

Ondertussen is het bij mij ook minder geworden, maar 't is niet weg.

Zojuist de nieuwe draagarm binnen gekregen, deze week even plaatsen, dus.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

JorritV70

Heb net nog een klein stukje gereden en gelijk de oorzaak ontdekt dat ik het niet meer hoorde, als je een tijdje de muziek wat harder heb gehad (snel weg) word je een beetje "doof" als je dan weer even thuis heb gezeten in de stilt e en je rijd dan weer weg is het er toch nog wel, maar idd wel wat minder. Toen maar even geen kijeken waar ik speling kon constateren. Opzich valt de speling over dwars mij heel erg mee als je met een schroevendraaier wrikt maar de zijdelingse speling (van voor naar achter op de rijrichting) is aan de rechter kant ongeveer 1,5 tot 2 mm en aan de linker kant 3 tot 4 mm. Mag hier uberhaupt speling op zitten of moet ik ze dan bij de vervangen?

Alvast bedankt.

GRoet Jorrit

Ludo

gewoon beide vervangen.
de speling word alleen maar groter...

scania164

Hallo
Ik heb er donderdag ff orginele volvo bussen ingeperst en hij voelt weer goed strak aan.........
Let wel op:meet de afstand van de bussen op voor je ze eruit perst.
Gebruik genoeg vet om ze erin te persen en een goeie dop of dergelijks.
Moeite waard voor 60 euro weer 4 verse rubbers....

Chris