handzender wil niet sluiten??

Gestart door zooka, 27-11-2004 20:06:42

Vorige topic - Volgende topic

masje

Bij mij wou de handzender ook niet sluiten achterklep slot deed moeilijk deze ook ingespoten met wd40 en remmenreiniger werkt weer perfekt .
Had maar 1 werkende ab erbij Guard 1 niet meer tekrijgen via dealer, adv. geplaatst op mp meerdere reacties gehad heb er nu 1 bij voor 20 euri .Ingelezen en alles werkt weer .
Zo weer een projectje klaar het wordt steeds mooier dat rijden in een 850. ;D ;D

hpkevertje

Ik heb hetzelfde meegemaakt als Masje.
Net zoals bij hem zat bij mij het probleem in het achterslot. Als hier een zwaar punt in zit trekt het motortje veel stroom en dat kan de elektronica niet leveren.
Ik heb navraag gedaan in de garage en het betreffende onderdeel kost € 120,- (geen nieuw slot maar een nieuw mechaniekje met wat microswitches erin; weet iemand dan wat daarmee wordt bedoeld?).
Nu heb ik ook met WD40 gewerkt en dat dat ging in 1ste instantie goed. Het probleem is nu echter weer terug en zodra ik er tijd voor heb ga ik het onderzoeken.
Maar misschien is het niet nodig omdat iemand anders de perfecte en goedkope oplossing heeft.  ;)
Hou jullie op de hoogte.

simmz

ik heb hetzelfde probleem. Achterklep sluit bijna nooit mee en moet ik dus handmatig sluiten met als gevolg dat soms de auto helemaal niet op slot gat met de AB. Ik ga dan gewoon eens wat WD40 in het achterslot spuiten... kijken of dat het probleem oplost.

In mijn boekje staat inderdaad iets over de stand van het slot... maar ik het het idee dat die stand altijd hetzelfde is... namelijk horizontaal... klopt dat? of is dit alleen het afdekklepje dat terugrdraaid?

hoi!
every man dies, not every man really lives

thuur

Citaat van: simmz op 25-01-2008 13:04:21
In mijn boekje staat inderdaad iets over de stand van het slot... maar ik het het idee dat die stand altijd hetzelfde is... namelijk horizontaal... klopt dat? of is dit alleen het afdekklepje dat terugrdraaid?

Lees het boekje nog eens ;D

Gr ;)

simmz

Citaat van: thuur op 25-01-2008 14:06:39
Citaat van: simmz op 25-01-2008 13:04:21

Lees het boekje nog eens ;D

Gr ;)
Hey Thuur! Alles kits overigens?

Onlangs nog stoelen in alfa's proberen te krijgen...?

zal dadelijk het boekje nog eens doorspitten... ;)

)()()sT

Jij hebt Guard I hè Rob?
Mijn pa heeft ook al jaaaren het probleem dat in de winter de achterklep niet mee afsluit.

Ik heb het dus ook sinds vorig jaar  :eusa_shifty:
Paar keer hard met de klep gooien werkt wel ;)

Lees ze!

simmz

Citaat van: )()()sT op 25-01-2008 14:27:02
Paar keer hard met de klep gooien werkt wel ;)

jo jo jo jooost!

geloof me... die klep wil mij niet meer zien zo hard istie dichtgegooid. En inderdaad... zoms helpt het. Maar meestal staan de buren dan al aan het raam te kijken... ;)

anyway, thanx 4 the tip!

(p.s. zondag ook naar eug?)

simmz

klik

op de een of andere manier kan ik de foto niet direct in het bericht plaatsen... krijg een time-out van de server... dan maar ff zo he.