Inspectiebeurt

Gestart door basphil, 15-01-2008 22:34:15

Vorige topic - Volgende topic

basphil

Goede Avond/dag.

Na het bestuderen van mijn serviceboekje van mijn V70 zag ik bij  de 120000 KM beurt ordernr. 224375 staan.
Heeft er iemand een idee waar dat nummer voor staat, die laatste 5 zou eventuele ook een 6 kunnen zijn.
Alvast bedankt voor het voor mij onbekende antwoord op dit ordernr.

Met vriendelijke groet  Bas

Emiel

Werkordernummer van het bedrijf waar ie is geweest...

basphil

Dat is dan kort en duidelijk jammer dat je er niet achter kunt komen aan de hand van dat nummer wat ze gedaan hebben of welk onderdeel er was vervangen.

-D©©©L-

Citaat van: basphil op 15-01-2008 22:40:01
Dat is dan kort en duidelijk jammer dat je er niet achter kunt komen aan de hand van dat nummer wat ze gedaan hebben of welk onderdeel er was vervangen.

Heb je al gebeld ?

basphil

Nee nog niet de beurt heeft plaats gevonden op 12-8-2004 kunnen dat zo bekijken dan.
Dan rij ik morgen even langs voor een uitdraai van de onderhoudshistory,dat zou wel informatief zijn!

basphil

Vandaag werd ik gebeld door TVK Volvo dealer uit Alkmaar na het sturen van een mail, met de
vraag over de onderhoudshistorie.
De beste man ging het telefonisch met mij door nemen omdat het anders een hele berg print papier zou worden.
Er kwam dus uit dat op een wiellager en 1 keer uitlijnen na verders niks bijzonders aan de auto was gebeurd.
Ieder geval hulde aan dat bedrijf dat ze op deze manier contact op nemen met een niet klant.

Groet bas.