Dr B uit Almere stelt zich voor

Gestart door Dr B, 20-01-2008 16:32:01

Vorige topic - Volgende topic

Dr B

Dag medeleden,

De laatste weken ben ik als gast frequent bezoeker geweest van dit forum. Gisteren heb ik m'n "nieuwe" Roffel T-5 (met of zonder streepje) Estate opgehaald. Ik woon in Almere en dan moet je iets om je leven een beetje spannend te maken.

Zoals kennelijk meerdere andere leden heb ik mijn roots in Enschede liggen, jawel. Ik ben echter vanuit mijn nest nooit geïnfecteerd geraakt met het Volvo-virus. Wat dat betreft ben ik een self-made man. Toen de 850 Estate werd uitgebracht was het voor mij zondermeer de mooiste auto ooit. En nu heb ik er één! Wat is dit kicken zeg! Ik rijd zakelijk in een A4 1.8 Turbo. Ook mooi, maar toch minder karakter dan deze.

Toen ik vanmorgen waker werd, had ik weer dat lekkere gevoel wat je vroeger een dag na je verjaardag ook had. Er is iets leuks, alleen ben je nog niet wakker genoeg om te bedenken wat dat ook alweer was. Oh ja, een nieuw cadeautje!

Voor de beeldvorming hier even twee foto's...

Tot slot heb ik nog een vraag over de beschikbaarheid van een rolhoes voor deze auto, maar die zal ik keurig in het daarvoor bestemde forum posten  :angel:.

Groet, Bob

matRRR

Welkom op het forum bob en succes met je roffel( 't is een echte T-5, met streepje!)

Ten tweede , waarom stel je een vraag over de beschikbaarheid van een rolhoes?
Is de rolhoes niet meer aanwezig? dan is inderdaad een overweging eens te informeren bij de dealer of sloper.
Anderszins is het mogelijk dat de oude rolhoes niet goed meer oprolt, en slap hangt door breuk/defect van het plastic interne mechanisme, dit is helaas een welbekend euvel van deze rollo's....

Op het forum staan een aantal heel nuttige tips hoe dit zelf te repareren in een paar zeer eenvoudige stappen, door iedereen uit te voeren en het bespaart je toch al gauw 150 euro!
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

Claudia

Citaat van: Dr B op 20-01-2008 16:32:01
Ik woon in Almere en dan moet je iets om je leven een beetje spannend te maken.

;D ;D ;D

Welkom Bob!
Mooi beest heb je!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

hpkevertje

Hallo Dr. B (bibber? ;))
Welkom op 't forum. Je auto ziet er er geweldig strak uit!
En weer iemand uit Almere, valt een beetje op.
Veel plezier ermee.
Gr. Hans.

Turbobiker

Welkom Bob.

Nette wagen! Veel plezier er mee.
De Tussenpaus

The Saint

Citaat van: Dr B op 20-01-2008 16:32:01Toen ik vanmorgen waker werd, had ik weer dat lekkere gevoel wat je vroeger een dag na je verjaardag ook had. Er is iets leuks, alleen ben je nog niet wakker genoeg om te bedenken wat dat ook alweer was. Oh ja, een nieuw cadeautje!

Mooi beschreven Dr B! Zeer herkenbaar, en idd een lekker gevoel!

Welkom hier, en gefeliciteerd met je Volvo, die er btw errug fraai uitziet  8)
No shirt no shoes, no pinball

Dr B

Hartelijk dank eenieder voor dit warme welkom en de mooie complimenten.

@ matRRR: Ik zoek een rolhoes omdat er geen in zit (heb ik elders een draadje voor aangemaakt).

@ hpkevertje: Zal wel iets met smaak en gebrek aan andere spannende bezigheden te maken hebben.

Bob

Turbobiker

Citaat van: Dr B op 20-01-2008 18:37:25
... Zal wel iets met smaak en gebrek aan andere spannende bezigheden te maken hebben.

Mooie omschrijving van Almere :eusa_clap:

:eusa_shifty:
De Tussenpaus

FGG

Citaat van: Dr B op 20-01-2008 16:32:01
Zoals kennelijk meerdere andere leden heb ik mijn roots in Enschede liggen, jawel. Ik ben echter vanuit mijn nest nooit geïnfecteerd geraakt met het Volvo-virus.

???
Als er ergens veel 850's rijden is 't wel in Enschede!

Welkom op 't Forum, Dr. B.

Strakke auto met een goede kleur heb je daar te pakken.

De rolhoes is een gewild object omdat 't destijds een optie was, omdat ze de neiging hebben stuk te gaan en omdat ze nieuw idioot duur zijn.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Marc O.

Welkom op dit forum B. Proficiat met je mooie nieuwe aanwinst!
...The Nile isn't just a river in Africa...

Jans Duiven

Prachtige estate heb je gekocht. Zo'n T5 is echt een plezier om in te rijden.

Hans

ief

Erg mooi dat Mystic Silver........ :eusa_clap:
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...