[VOLVO850CLUB-MEETING] Sleuteldag Goes 22 maart

Gestart door marcelV70R, 27-01-2008 20:51:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

pwassink

#225
Nou Peter is na een lange dag ook weer thuis ..

Ik mocht beginnen met ijskrabben, vervolgens met minder dan 25 meter zicht arnhem gepasseerd en bij rutger eerst maar eens een bakkie gedaan. Toen heb ik me verder in stijl per Cy laten vervoeren richting Goes.  Daar aangekomen de koffie aldaar eens beoordeeld, die was zoals altijd prima..

Ik had zelf aan mijn auto eigenlijk niks te doen, dus aangeboden rutger even te helpen met zijn carterventilatie, die dus vervangen en verder op allerlei plekken nog wat hand en spandiensten aangeboden, ergo peet was weer lekker zwart.   ;D

Ook weer een hoop nieuwe of voor mij nog onbekende leden ontmoet, en een hoop club-kijkers
gezien, wat ook erg gezellig was.. Zelfs Claudia was ruim voor de afterparty aanwezig ..   ;)

En wat ook erg leuk was en misschien niet iedereen heeft gezien is dat zelfs klanten van De Groene ook rondliepen in de werkplaats en zich ook verbaasden over alle activiteiten die daar plaatsvonden.
(dit bleek ook op de website van de firma te zijn gepubliceerd dat wij met een hele horde 850's die dag daar aan het sleutelen zouden zijn hoorde ik later)

Sluit me verder geheel aan bij de woorden van Rutger, Perfecte planning, tomeloze inzet van de gehele ploeg van de groene, een dubbelbemand magazijn, die telkens weer de gekste onderdelen tevoorschijn konden toveren of een passend alternatief en natuurlijk de dames van de catering.  Die af en toe ook wel erg zwarte kopjes terugkregen (excuses daarvoor .. )

Chapeau  voor allen !    :eusa_clap:

Heel graag volgend jaar weer, en de rit naar het voor ons best wel verre Zeeland is het weer meer dan waard geweest. 

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

hpkevertje

Citaat van: Remmelt op 22-03-2008 21:15:33
ik ben met mijn vader peter (methode) naar de volvo 850 meeting in goes geweest en het was heel leuk

Hoi Remmelt, en ga je nu aan je vader een 850 vragen voor je verjaardag?  ;D

Geert-Jan


Volvo850Club lidnr.0504409

Geert-Jan


Volvo850Club lidnr.0504409

Geert-Jan


Volvo850Club lidnr.0504409

Geert-Jan


Volvo850Club lidnr.0504409

Geert-Jan


Volvo850Club lidnr.0504409

Geert-Jan


Volvo850Club lidnr.0504409

Geert-Jan












Mods.... kunnen jullie de postings samenvoegen!!

Volvo850Club lidnr.0504409

Claudia

Ben ook weer een half uurtje thuis.
Toch best snel, in 2 uur....net als op de heenweg...en dat ondanks het takkeweer vanmiddag.
Regen, sneeuw, hagel.....alles, behalve zon.

Maar het was weer erg leuk om iedereen bezig te zien.
Heb nog genoten van een stuk rijden in de mooierd van Taranis.
Ik ben om....zoeen wil ik ook!

Vanaaf nog een vorkje geprikt in Goes (ookwel Hoes)...het was weer gezellie jongens! :)
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

KUKO (Rob)

#235
Wederom thuus ff na een gourmet /tipan en een kroeg bezoek  ;D ;D, ik heb toch vandaag te weinig namen bij gezichten kunnen plaatsen >:(.......een paar wist ik al en anderen heb ik kunnen plaatsen bij de wagen maar te weinig tijd om ff te buurten en namen te leren kennen. Volgende keer beter.De oude 855 van Florian/Ira nam veel tijd in beslag , tja as..... ehhhhhhhhhhh gasbak   :evil: :evil: :evil:dus een beetje meer werk.Maar weer geslaagt. GR. Rob.

Taranis

Citaat van: Claudia op 23-03-2008 00:38:20
Ik ben om....zoeen wil ik ook!

Nu alleen je wederhelft nog :eusa_whistle:

Leuk om iedereen weer eens te spreken, ondanks dat ik zelf gewoon niets te sleutelen had (wat een probleem 8) )

Rayman



Ik zie Ben lachen; er stonden zeker geen diesels in de werkplaats op dat moment ;D.

Mooie foto's en verhalen mensen.  :eusa_clap:

Dark Side of the Force is German

Geert-Jan

Citaat van: Rayman op 23-03-2008 12:39:05
http://img.photobucket.com/albums/v349/Geert-Jan/Sleuteldag%20Goes%20220308/th_IMG02118.jpg

Ik zie Ben lachen; er stonden zeker geen diesels in de werkplaats op dat moment ;D.

Mooie foto's en verhalen mensen.  :eusa_clap:


Twee tellen na dat ik Ben op de foto had was dat wel anders, ugh, ugh. :eusa_whistle:

Volvo850Club lidnr.0504409

marcelV70R

Citaat van: FGG op 22-03-2008 19:24:41

Zo, nu lekker uit eten en me geestelijk voorbereiden op het bedbezoek van Marcel morgenvroeg. Ira zal de ochtend van d'r leven hebben met 3 kerels in bed. ;D

nou het zijn er maar 2 geworden.
jhon lach nog zóó lekker te ronken.
die heeft niet eens gemerkt dat we met zn 3en in bed de F1 lagen te kijken.
was weer eens wat anders dan thuis op de bank F1 kijken!! ;D ;D

Marcel