schoonmaken richtingaanwijzers s70

Gestart door tackle, 01-03-2008 10:28:56

Vorige topic - Volgende topic

tackle

er zit alggroei in de afdichtingen van de richtingaanwijzers. Ik heb ze al eens een paar schoongemaakt, maar die rotalg wil er niet uit. Een paar nieuwe richtingaanwijzers bracht ook geen soelaas. Na een jaar zit er weer alg in. Ik vind het geen gezicht. Iemand een idee hoe je die alg permanent weghoudt? Ik zat zelf te denken aan een dot transparante  siliconenkit.

fransb85

demonteren, workmate buitenzetten en units er zachtjes inklemmen, en met de hogedrukspuit door de rand. wel voorzichtig dat je niet de hele rand eruitblaast. daarna op de verwarming laten drogen. heeft bij mij prima gewerkt (maar heb nu toch maar nieuwe met sidemarkers)

forumuser

Hi,  mijn S70 richtingaanwijzers hebben ook deze groene alg, geen gezicht. waar kun je die richtingaanwijzers met "side-markers
kopen ??

Bedankt voor een reactie..

Emiel

Units inspuiten met Glassex oid. Met een luchtspuit schoonspuiten en klaar is Tackle...

M_Bruinsma

Hallo,

Ik heb ze losgehaald en er aan de binnenkant achteraan 2 kleine gaatjes in geboord, 1.5mm dit zie je niet maar er komt dan wel luchtcirculatie in de behuizing, en viola probleem weg!!

wolff

RAW's demonteren; randjes innevelen met velgenreiniger, even laten inwerken, en dan schoonblazen met perslucht. Nadien goed uitspoelen, en in de zon laten drogen. Het is helaas geen permanente oplossing.
Heeft iemand de RAW's met side markers al lang genoeg om te kunnen zeggen of deze hier geen last van hebben?
Wolff

1997 V70 2.5 20v aut; leder; privacyglass; Cascade;ProTech Lakbescherming

tackle

vervelend is dat als ze ik natmaak dat ze kennelijk toch niet zo'n geweldige afdichting in de fabriek hebben als ik had gedacht. Ze lekken als de pest, hoort dat?

thuur

Citaat van: tackle op 14-03-2008 18:47:30
vervelend is dat als ze ik natmaak dat ze kennelijk toch niet zo'n geweldige afdichting in de fabriek hebben als ik had gedacht. Ze lekken als de pest, hoort dat?

Ja, er horen 2 ontluchtingsgaten in te zitten...

Gr ;)

Gunnar

onltuchtingsgaten?

VERluchtingsgaten zeker  ;D
www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

fransb85

Citaat van: Emiel op 08-03-2008 19:48:58
Units inspuiten met Glassex oid. Met een luchtspuit schoonspuiten en klaar is Tackle...
ik heb ze via iemand van het volvo forum, misschien is die hier ook actief, maar die adverteert ook op marktplaats.
http://link.marktplaats.nl/145486506