Iron Maiden 16 augustus in Assen 16:30

Gestart door razorx, 30-01-2008 22:19:22

Vorige topic - Volgende topic

razorx

Misschien even een lijstje, ben ook wel benieuwd (even aangevuld aan de hand van voorgaande posts):
- Yits met Saskia
- Wibren V70RAWD
- Misha
- Florian (FGG) met Martin
- Gerardgrobben
- SIPS Master
- EmielBen dan een auto aan het temmen in de Oostenrijkse heuvels...
@Emiel: Jammer.

thuur

- Yits met Saskia
- Wibren V70RAWD
- Misha
- Florian (FGG) met Martin
- Gerardgrobben
- SIPS Master
- Emiel
- Ben

- Emiel ???

Gr :eusa_eh:

Emiel

FGG

Over een half uur vertrekken we!  :eusa_dance:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

razorx

Wij gaan wat later.
Nog even opruimen en zo, net terug van vakantie.
Maar dan  :eusa_boohoo: :eusa_wall:  :eusa_clap:

Wibren

Ga om 3 uur ook die kant op  :eusa_dance: Lekker stukkie lopen......... :eusa_whistle: :eusa_whistle:
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

FGG

Wat een draak van een voorprogramma:

- Dat mokkel van Harris was echt waanzinnig slecht, ook die 3 arrogante kwasten om haar heen
- Kamelot: leuk, strak, niet mijn ding. Voor mijn gevoel hebben ze 6x hetzelfde nummer gespeeld
- Within Temptation: strak, maar na 3 nummers ben je 't gegil wel zat

Maiden was waanzinnig strak! Dat die mannen na 25 jaar nog zoveel dynamiek en kwaliteit op 't podium weten te zetten!

En dat je dan overgeleverd bent aan de organisatie van het Assen-circuit en met je auto anderhalf uur (!) stil staat en na 1 uur en 3 kwartier eindelijk beweegt en na 2 uur jezelf op de A28 mag begeven 1500m verderop! Absoluut belachelijk slecht geregeld! Het concert zou om 18:00 beginnen, ik was er om 14:20 ik was om 02:00 thuis!

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

razorx

Wat zeg je?   ;D
Waanzinnig genoten.

Eerste twee voorprogramma's overgeslagen en een stukje Within Temptation meegekregen. Precies zo lang als prettig is.
Toen Iron Maiden. Wow wat klinkt dat strak. Geluid was ook prima.
Petje af. Hoe ouder hoe beter lijkt het wel.

Nog een mooie maansverduistering tegen het einde.

Gesmuld.

SIPS Master

Ik was er tegen 7-enen. Nog wat van Within meegekregen maar niet mijn ding, Kamelot is leuk, heb ze al eerder in Helmond gezien.

Maar het was een imponerende show van de heren, het nadeel is dat je nu natuurlijk wel verwend bent. Maar dat vuurwerk ed mochten ze wel vaker doen.
En natuurlijk nummers die, ik, nog niet live gehoord had. up the Irons!

Alleen na afloop, het weg gaan was behoorlijk slecht. Ik stond op een grasveld heb niet zolang stil gestaan zag een andere uitrit ben toen daar naar toe gereden heb er geloof ik een goede 30-40 minuten overgedaan om op de snelweg te komen

Zag nog een witte 850 stil staan ergens buiten het TT circuit
Up the Irons!