Radio kleurcodering Volvo 850 1992

Gestart door Mildert, 22-07-2003 23:55:09

Vorige topic - Volgende topic

Mildert

Ben in bezit van een Volvo 850 uit 1992 en wil mijn volvo radio CD speler CT 505 uit mijn vorige Volvo inbouwen. In de 850 zit een 14 polige stekker die niet past op de Radio/CD speler. De Volvo garage waar ik al jaren klant ben kan mij ok niet helpen. Is toch niet te geloven! Wie kan mij helpen aan de verklaring van de 14 polige stekker. Welke pool is wat?

Tevens is de verklaring van de polen van de radio mij onbekend, ook niet te vinden in de radio manual. Wie weet deze?

denkweb

Citaat van: Mildert op 22-07-2003 23:55:09
Ben in bezit van een Volvo 850 uit 1992 en wil mijn volvo radio CD speler CT 505 uit mijn vorige Volvo inbouwen. In de 850 zit een 14 polige stekker die niet past op de Radio/CD speler. De Volvo garage waar ik al jaren klant ben kan mij ok niet helpen. Is toch niet te geloven! Wie kan mij helpen aan de verklaring van de 14 polige stekker. Welke pool is wat?

Tevens is de verklaring van de polen van de radio mij onbekend, ook niet te vinden in de radio manual. Wie weet deze?

Foto van stekkers maken en even langs halfords om wat verloopstekkers (universeel -> anders) te vergelijken... gaat vaak prima!

Bij mij zit in een 96'er 850 tdi de bekabeling van een x70 type... eindeloos gezocht naar een verloopstekker, maar wie denkt er aan die van een S70...!

RS2000

Die 14 polige stekker is volgens mij al een verloop stekker. Voor zover ik weet hebben alle 850's al 2 kleine stekkers voor de audio. Nog maar even goed zoeken.

Groetjes,
Marco

Reitse

Hmmm... ben ik zeker weer een uitzondering.
Mijn 850 heeft één hele dikke stekker waarvoor ik een verloopstekker nodig heb om naar "standaard" te gaan, die weer een verloopstekker nodig heeft voor de radio